تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفدر حسيني: راه رستگاري كشور دلبستگي به انديشه هاي امام است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: صفدر حسيني: راه رستگاري كشور دلبستگي به انديشه هاي امام است
در اين ايام كه متعلق به امام است، راه صلاح و رستگاري ملت شريف ايران، عمل و دلبستگي به انديشه‌هاي امام راحل است كه مي‌تواند راهگشا باشد.
آفتاب: صفدر حسيني گفت:«در اين ايام كه متعلق به امام است، راه صلاح و رستگاري ملت شريف ايران، عمل و دلبستگي به انديشه‌هاي امام راحل است كه مي‌تواند راهگشا باشد».

وزير اقتصاد و دارايي دولت خاتمي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي آفتاب با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل اظهار داشت: «حضرت امام(ره) يك شخصيت فرانسلي و فرازماني بود».

وي افزود: «امام خميني در حقيقت مظهر عزت، شرف و عظمت اسلام و مسلمين و حتي مستضعفين بود».

حسيني با اشاره به راهبردهايي كه امام(ره) همواره بر آنها تاكيد داشت،افزود: «ايشان به نقش و حضور مردم در تمام عرصه ها تاكيد داشتند و ميزان را رأي ملت مي‌دانستند».

عضو شوراي مركزي حزب مشاركت اضافه كرد: «اين سخن امام به اين معني است كه مبناي اداره كشور بر پايه رأي مردم است، آن هم رايي كه خواست و ارده ملت باشد، از اين جهت امام خميني همواره بر اينكه مردم محوري بايد مبنا و اساس جمهوري اسلامي باشد تاكيد داشت».

حسيني راهبرد ديگري كه امام مدنظر داشتند را، تاكيد بر توجه به محرومين و مستضعفان جامعه بيان كرد و افزود: «ايشان دولت و حكومت را خدمتگزار بي‌منت دولت مي‌دانست».

وزير اسبق اقتصاد ادامه داد: «اصل سومي كه امام خميني بر آن تاكيد مي‌كرد، خودباوري ملت و مسئولين و استفاده از تمام ظرفيت‌ها و استعدادهاي دروني با استفاده از دانش و تجارب جهاني براي حل مشكلات و مسائل كشور بود».

اين مدرس دانشگاه بيان كرد: «امام(ره) براي همه جناح‌هاي سياسي پدري مهربان بود و منصفانه در حق آنها عمل مي‌كرد».

وي با اشاره به اينكه امام خميني منادي آزادي، استقلال و پيشرفت ملت ما بود، اظهار داشت:«در اين ايام كه متعلق به امام است، راه صلاح و رستگاري ملت شريف ايران، عمل و دلبستگي به انديشه‌هاي امام راحل است كه مي‌تواند راهگشا باشد».

عضو شوراي مركزي حزب مشاركت گفت: «خط امام و راه امام در حقيقت با راهبردهاي مشخص و تجربه‌اي كه در طول حيات مباركشان داشتند، مي‌تواند مبناي حركت جامعه ما قرار بگيرد».

حسيني در پايان ايام رحلت امام(ره) را به همه عاشقان و دوستداران اين امام عزيز تسليت گفت.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن