تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815299607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریزی ها قلعه نوئی را هنوز هم امیر پاشا می خوانند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تبریزی ها قلعه نوئی را هنوز هم امیر پاشا می خوانند
مردم تبریز هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنند که قلعه‌نویی برای اولین‌بار تراکتور را آسیایی کرد و چیزی نمانده بود با تیم محبوبشان قهرمان شود. مردم آذربایجان انسان‌های فهیمی هستند و به کسی که خدمت کرده احترام می‌گذارند. یکسری سوءتفاهم‌ها در گذشته پیش آمد وگرنه مردم غیور آذربایجان هرگز به مه‌مان خودشان به خصوص اگر خدمتی به آن‌ها کرده باشد بی‌احترامی نمی‌کنند.
به گزارش نامه نيوز ، امیر قلعه نوئی برای دومین بار در فصل جاری رودرروی استقلال قرار گرفت. یکبار در اولین رقابت آبی پوشان با ملوان انزلی که اتفاقا قلعه نوئی در همان بازی فقط سرمربیگری انزلی چی ها را بر عهده داشت و یکبار دیگر هم همین روز گذشته که به عنوان سرمربی تراکتور برای اولین بازی مقابل استقلال صف آرایی کرد. این در شرایطی است که همواره جدال های امیر قلعه نوئی با استقلال حساس بوده و این بار نیز حضور مظلومی و مهدی رحمتی در جمع استقلالی ها بر این حساسیت افزوده بود. اما بالاخره این رقابت در هوای سرد تبریز برگزار شد و آبی پوشان برابر مربی سابق خود تنها یک امتیاز کسب کند. در این بین ستار همدانی که خودش در لیگ یازدهم دستیار امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی بود این بار نیز همراه با ژنرال دوباره به این تیم بازگشته و می‌گوید مردم تبریز قدر این مربی را می‌دانند و به خاطر خدماتش به او احترام می‌گذارند.

ستار همدانی مربی سال گذشته استقلال و دستیار این روزهای قلعه نوئی در تراکتورسازی در می گوید: چند روز پیش از انتخاب امیر خان بود که شنیدم آقای قلعه‌نویی هم میان گزینه‌هاست. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. فکر می‌کنم هر مربی که به اینجا می آمد می‌توانست در این مجموعه موفق باشد. به هر حال خودم تبریزی هستم و حالا که در کنار قلعه نوئی به تبریز آمده ایم امیدوارم که بتوانیم برای تیم شهرم موفقیت آفرین باشیم.

وی در ادامه در خصوص عدم حضور تماشاگران تبریزی در استادیوم و اینکه آیا این عدم حضور به واسطه مشکلات قدیمی هواداران تراکتور با قلعه نوئی است یا خیر، اظهار داشت: من خودم تبریزی هستم. تبریزی‌ها فرهنگ بسیار غنی دارند و مردمان با محبت و مهمان‌نوازی هستند. آنقدر هم باهوش و زرنگ هستند که خادم و خائن را خیلی خوب از هم تشخیص می‌دهند. آن‌ها به کسی که برایشان خدمت کرده احترام می‌گذارند و ارزش قائل هستند. مردم تبریز هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنند که قلعه‌نویی برای اولین‌بار تراکتور را آسیایی کرد و چیزی نمانده بود با تیم محبوبشان قهرمان شود.  مردم آذربایجان انسان‌های فهیمی هستند و به کسی که خدمت کرده احترام می‌گذارند. یکسری سوءتفاهم‌ها در گذشته پیش آمد وگرنه مردم غیور آذربایجان هرگز به مه‌مان خودشان به خصوص اگر خدمتی به آن‌ها کرده باشد بی‌احترامی نمی‌کنند.

دستیار قلعه نویی در تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا قلعه نوئی در پایان لیگ یازدهم در تراکتور نماند، عنوان کرد: قلعه‌نویی برای ماندن سه شرط گذاشته بود؛ یکی حفظ تمام نفرات مورد نظرش، جذب تمام نفرات موردنظرش و سوم هم تسویه حساب کامل با نفرات جدا شده. انجام خواسته‌های او هم کار سختی نبود. قلعه‌نویی می‌خواست تیمی برای قهرمانی در آسیا ببندد. اما در آن مقطع باشگاه مشکل مالی داشت و نتوانست خواست‌های او را برآورده کند. آقای قلعه‌نویی دید در آن شرایط ماندنش کمکی به تیم خوب تراکتورسازی نمی‌کند و برای همین تصمیم گرفت قراردادش تمدید نشود.

همدانی همچنین خاطر نشان کرد: مردم آذربایجان هنوز هم قلعه‌نویی را امیر پاشا می‌دانند. آن‌ها هیچ‌وقت کسانی که خدمت کردند را فراموش نمی‌کنند. اما قلعه‌نویی می‌تواند دوباره در تراکتور با کسب نتایج خوب در استادیوم با لقب امیر پاشا تشویق شود.

مربی فصل گذشته باشگاه استقلال در خصوص حرف و حدیث هایی که فصل گذشته و همچنین در لیگ جاری مبنی بر وجود جاسوس در استقلال مطرح شده و می شود، گفت: این چیز‌ها در تمام تیم‌ها وجود دارد و به استقلال یا یک تیم خاص محدود نمی‌شود. تقریبا تمام تیم‌های ایرانی با این مشکل روبه‌رو هستند تا یادم می‌آید این حرف‌ها همیشه بوده و فقط برای امسال و پارسال هم نیست. از تیم‌ملی و جام‌جهانی ۹۸ فرانسه تا به امروز مدام این حرف را می‌شنوم که تیم‌ها خبرچین و جاسوس دارند. البته همیشه این کار یک بازیکن نیست و گاهی افراد دیگر و کسانی که کنار تیم هستند خبرچینی می‌کنند. شاید هم کار یک بازیکن باشد. اما کار هر کسی که هست از هر نظر زشت و غیراخلاقی است. انسان باید در هر کجا و هر مجموعه‌ای که حضور دارد به کارش و کسانی که با آن‌ها کار می‌کند عرق و تعصب داشته باشد. در رختکن حرف خاصی زده نمی‌شود و اطلاعات مهمی رد و بدل نمی‌شود که نگران به بیرون درز کردن و مشکل‌ساز شدن آن باشیم اما این کار‌ها به یک مجموعه لطمه می‌زند.
 
وی افزود: البته گاهی این غیرآگاهانه اتفاق می‌افتد. مثلا یک نفر این حرف‌ها را به دوستش می‌گوید و او هم به یک نفر دیگر و این طور می‌شود که خبر به رسانه‌ها درز پیدا می‌کند. در کل این اتفاق که در فوتبال ما هم زیاد می‌افتد کار قشنگی نیست.  نمی‌شود جاسوس و خبرچین تیم را پیدا کرد. چون سند و مدرک مثلا دست‌نوشته‌ای از خودشان به جا نمی‌گذارند که بشود ثابت کرد یک نفر دارد خبرچینی می‌کند. به هر حال این چیز‌ها همیشه بوده و تا به امروز هم کسی نتوانسته آن را حل کند و بعد از این هم نمی‌شود کاری انجام داد.
 
همدانی در پایان ابراز امیدواری کرد که قلعه نوئی بتواند همراه با تراکتور در تبریز به موفقیت دست یافته و حتی قهرمانی در لیگ پانزدهم را هم دور از دسترس ندانست.




منبع: فردا


۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن