تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توافقنامه آمريكا ملت عراق را براي هميشه به بندگي مي كشاند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: توافقنامه آمريكا ملت عراق را براي هميشه به بندگي مي كشاند
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي بر هوشياري هر چه بيشتر مسئولان عراقي تاكيد وتوافقنامه آمريكا در عراق را محكوم كردند.


به گزارش خبرنگار برنا در قم در اين اطلاعيه آمده است: پس از گذشت ساليان متمادي از حاكميت ديكتاتوري و استبدادي صدام خائن و جنايت پيشه و قتل و كشتار بي‌رحمانه او از ملت صبور و مقاوم عراق كه با تاييد قدرت‌هاي سلطه‌گر و زورگو صورت مي‌گرفت، استعمار‌گران طمّاع و خبيث با هدف شوم و خيال خام تسلط بر منابع عظيم نفتي، اثرگذاري جدي بر جغرافياي سياسي منطقه، جلوگيري از بيداري ملت‌هاي مسلمان منطقه و چنگ اندازي بر ثروت‌هاي مادي و معنوي مردم عراق، بي‌واسطه دست به اشغال اين سرزمين زده و دست خود را با قتل انسان‌ها، زنان و مردان بي‌گناه آلوده كرده و ذخائر ارزشمند مردم عراق را به غارت برده اند.

سرزمين عراق با سابقه تمدن تاريخي طولاني و فرهنگي اينك به محلي براي جولانگاه سلطه‌گران‌، استثمارگران و جنايتكاران آمريكايي تبديل شده كه بي‌محابا و با بي‌شرمي، شرافت مردم منطقه به خصوص مردم عراق را زير پا گذاشته و در فكر سلطه جاودان و هميشگي در اين سرزمين به سر مي‌برند.

اين در حالي است كه فقر، فلاكت، بيماري و ... مردم و جوانان را مي‌آزارد و استعمارگران آمريكايي با غارت منابع نفتي، سوداي ماندگاري و ادامه اشغال را پيگيري مي‌كنند.

چنين است كه آمريكا اين رژيم جنايت پيشه و سفاك، حامي اصلي غاصبان سرزمين اسلامي قدس و اشغالگر عراق مظلوم و افغانستان غريب در پي وادار‌سازي دولت و ملت عراق به امضاي توافقنامه‌اي ننگين، شرم‌آور و بيرحمانه براي ادامه‌ حضور اشغالگرانه در عراق است.

اين در حالي است كه اين توافقنامه كه ضامن هدم اساسي و به زير يوغ برده شدن تمام اركان اصلي دولت و سرزمين و ملت عراق است، مورد انكار، اعتراض و خشم و غضب تمام انديشمندان، متفكران، مراجع معظم تقليد و ملت و طوايف و مذاهب گوناگون عراقي قرار گرفته است و البته جز اين نيز انتظاري از اين فرهيختگان نيست.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن محكوميت اكيد توافقنامه امنيتي و هشدار جدي به مسئولان دولت عراق مبني بر عدم امضاي توافقنامه به اصطلاح امنيتي كه ملت آزاد و مستقل عراق را براي هميشه به بردگي و بندگي كفار آمريكايي و صهيونيستي خواهد كشانيد به دولت استعمارگر آمريكايي يادآور مي‌شود كه ملت عراق همچنان كه در تاريخ پرافتخار و ضداستعماري خود نشان داده است .

با مقاومت و ايستادگي با فضاحت تمام اشغالگران را به بيرون از كشور اسلامي عراق رانده و دست آنان را از منابع مادي و معنوي خود كوتاه خواهد كرد.

بي شك بيداري و هوشياري مردم به رهبري و زعامت مرجعيت والامقام و ضد اشغالگر عراق مانع از آن خواهد شد كه اشغالگران و استعمارگران به اهداف شوم و سلطه‌طلبانه و ضد اسلامي و ضد مردمي خود نائل آيند.

همچنين جامعه مدرسين حوزه علميه قم امروز طي اطلاعيه به مناسبت ايام الله چهاردهم و پانزدهم خرداد بر گسترش اهداف قيام امام خميني در ميان جوانان تاكيد نموده است.

در اين اطلاعيه آمده است:قريب نوزده غروب از سالروز رجعت پيري فرزانه، عارفي فقيه، فيلسوفي مدبر، روحي استوار و نفسي مطمئن طي شده و مسلمانان، محرومان و مستضعفان در سوگ پدر و رهبري نستوه و الهي گرد عزا و مصيبت بر سر مي‌ريزند.

او با آگاهي و بصيرت معنوي خويش، پاي در راه مبارزه و جهاد علمي و عملي نهاد، از گوشه‌نشيني، نظاره‌گري و راحت‌طلبي فاصله گرفت، پنجه در پنجه استعمارگران و بردگان زر و زور افكند و با بيدار‌سازي ملت خفته ايران و ساير ملل جهان، روح اميد ، ايمان، نشاط، صلابت، شجاعت ، اعتماد به نفس و عزت را در آنان دميد و خود قافله سالار انقلابي شد كه بلنداي آن به عظمت هدم استكبار و به وسعت تاريخ و به تأسي از الگوي اصيل انقلاب محمّدي صلي‌الله عليه و آله و سلم بود.

او آهنگ مبارزه عليه ظالمين و مستكبرين را در حالي سرداد كه ايران اسلامي جولانگاه و رژيم دست‌نشانده پهلوي نوكر بي‌حياي غرب و آمريكا آنچه دشمنان مي‌پسنديدند را عليه مردم مسلمان ايران بكار بسته و مايه‌هاي دوري آنان از معنويت و عدالت را بر پا كرده بودند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم سالروز ارتحال ملكوتي امام خميني «رحمه‌الله تعالي عليه» را به محضر مبارك حضرت بقيه‌الله «ارواحنا فداه»، مقام معظم رهبري«مدظله العالي» و مراجع معظم تقليد «دامت بركاتهم » و مردم مسلمان و آزاده ايران اسلامي تسليت و توفيق ادامه دادن راه نوراني او از ذات اقدس ربوبي مسألت مي كند.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن