تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816025092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیامند رحمان: شگفتی ساز می شوم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سیامند رحمان: شگفتی ساز می شوم




قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان وعده داد در مسابقات پارالمپیک ریو وزنه 300 کیلوگرمی را بالای سر می‌ببرد تا رکوردی تاریخی از خود به ثبت برساند.





آنا: قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان وعده داد در مسابقات پارالمپیک ریو وزنه 300 کیلوگرمی را بالای سر می‌ببرد تا رکوردی تاریخی از خود به ثبت برساند.

سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان، یک گام بیشتر تا ثبت بالاترین رکورد تاریخ وزنه‌برداری فاصله ندارد و او برای این حرکت تاریخی، چشم انتظار بازی های پارالمپیک 2016 ریو است.

آخرین مسابقه‌ای که رحمان در آن شرکت کرد، رقابت های قهرمانی آزاد آسیا و اقیانوسیه بود که در کشور قزاقستان برگزار شد و به گفته خودش این رقابت‌ها دست کمی از مسابقات پارالمپیک نداشت. سیامند توانست در این مسابقات دو بار رکورد پیشین خود را ارتقا دهد و با ثبت رکورد 295 کیلوگرم، همچنان عنوان قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان را برای خود حفظ کند.
سیامند رحمان درخصوص شرایط فعلی‌اش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «نهمین اردو مسابقات وزنه برداری از چند روز گذشته آغاز شده است که متاسفانه من به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستم به تهران بیایم و در تمرینات حاضر شوم.»

وی‌ افزود: «با این حال خداروشکر هم‌اکنون از نظر وضعیت جسمانی آمادگی خوبی دارم. اردوها هم به خوبی پیش می‌رود. با حضورم در اردو‌های آماده‌سازی تیم ملی به طور حتم شرایطم بهتر از این هم می‌شود.»

رحمان همچنین به برنامه‌های فدراسیون جهت آمادگی بیشتر وزنه‌برداران اشاره کرد و گفت: «قرار است طبق برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون انجام داده است دو ماه دیگر در مسابقات وزنه‌برداری که در کشور امارات انجام می‌شود شرکت کنیم. این مسابقات هم جزو ورودی‌های کسب سهمیه المپیک محسوب می شود و برای وزنه‌برداران که تاکنون سهمیه نگرفتند فرصت خوبی خواهد بود.»
قوی‌ترین وزنه‌بردار معلول جهان ادامه داد: «تمام وزنه‌بردارانی که سهمیه پارالمپیک کسب کردند تنها به مدال‌آوری در پارالمپیک فکر می‌کنند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و قصد دارم در مسابقات پارالمپیک برزیل وزنه 300 کیلوگرمی را بالای سر ببرم. با توجه به اینکه رشته ما سنگین وزن است چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست اما یکی از هدف هایم ثبت این رکورد است و امیدوارم رکورد تاریخی‌ام را در ریو به ثبت برسانم تا شگفتی‌ساز شوم.»

سیامند رحمان در پایان در خصوص گزارش سایت ریو ۲۰۱۶ برای بلیت‌فروشی با وعده رکوردشکنی سیامند رحمان تصریح کرد: «در وهله اول خوشحالم که یک ایرانی در تبلیغ این سایت قرار گرفته است. از سوی دیگر این تبلیغ مسئولیت من را دو چندان می کند. من تاکنون هشت بار رکود دنیا را جابجا کرده‌ام و این بار نیز امیدوارم در مسابقات پارالمپیک با دعای خیر مردم و حمایت مسئولان با ثبت رکورد جدید شگفتی ساز شوم.»






تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن