تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812734849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پاس»به دنبال استخراج طلا از معدن «مس»/نبرد فقیروغنی لیگ دسته یک


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
«پاس»به دنبال استخراج طلا از معدن «مس»/نبرد فقیروغنی لیگ دسته یک

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 2997998 - یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
استانها > همدان

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان مهمان تیم قدرتمند مس کرمان است تا با کسب سه امتیاز این بازی به نجات از قعر جدول امیدوار شود. خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال برای همدانی‌ها از هر نظر جذابیت و شور خاصی دارد ازیک‌طرف مصاف سرمربی سابق پاس همدان وینگو بگوویچ در مس کرمان و از طرفی دیگر دیدار دو تیم فقیر و غنی لیگ دسته اول فوتبال برابر یکدیگر جذابیت این دیدار را دوچندان کرده است. وینگو بگوییچ که روزگاری روزهای خوبی را در لیگ برتر با پاس تجربه کرده بود حالا باید برابر پاسی قرار بگیرد که در لیگ دسته اول در انتهای جدول دست‌وپا میزند اما همدانی‌ها خاطره تلخ رها کردن پاس توسط وینگو را هنوز فراموش نکرده‌اند. روزگاری وینگو، پاس را در آرزوی نیمکت پرسپولیس به حال خود رها کرد که درنهایت به قول ضرب‌المثلی قدیمی «هم از گندم ری افتاد، هم از خرمای بغداد»؛ اما درنهایت از دید هواداران و مردم همدان خیانتی بود به‌پاس، که در بهترین فصل می‌توانست راهی لیگ برتر شود. در فصل گذشته نیز درگیری‌های وینگو بگوویچ در رفسنجان با داوود مهابادی سرمربی آن روزهای پاس، باعث شد تا محبوبیت این مربی بیش از گذشته بین همدانی‌ها از بین برود.

حالا دوباره دست روزگار پاس و وینگو را رودرروی هم قرار داده تا وینگو با طعم انتقام برابر پاس ظاهر شود. شاگردان بگوییچ در تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده‌اند این تیم با ۸ برد، ۶ تساوی و ۴ باخت با ۳۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در فصل جاری است. فصل گذشته نیز وینگو در تیم فوتبال مس رفسنجان نتایج خوبی کسب کرد و تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر با این تیم پیش رفت اما درنهایت در پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال برابر حریف هم نام خود مس کرمان شکست خورد و مس کرمان نیز در پلی‌آف لیگ برتر مغلوب استقلال خوزستان شد. بگوویچ ثابت کرده شناخت خوبی از لیگ دسته اول و فوتبال ایران دارد بگوویچ ثابت کرده شناخت خوبی از لیگ دسته اول و فوتبال ایران دارد و همیشه در حد تیم‌های مدعی در این لیگ حضورداشته است. این تیم کرمانی با پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران از تیم‌های صنعتی و متمول لیگ یک است که از منابع مالی خوبی برخوردار بوده اما درروی دیگر سکه پاس همدانی قرار دارد که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و به‌نوعی این دیدار مصاف فقیر و غنی فوتبال لیگ یک ایران است. از هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال تا امروز حال پاس به‌مانند مریضی است که روزبه‌روز بدتر می‌شود و تنها گاه‌گاهی مسکن‌هایی برای این بیمار توسط مسئولان استان همدان تجویز می‌شود که آن‌هم کم تأثیر و زودگذر است.

در دیدار گذشته پاس برابر گیتی پسند اصفهان در پایان بازی اتفاقات تلخی رقم خورد که زیبنده فوتبال نبود و حاشیه‌هایی طعم تلخ این روزهای پاس را تلخ‌تر کرد. درگیری رضا طلایی منش سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با یکی از هواداران هرچند دلیل و منطقی هم اگر داشته باشد زیبنده شخصیت سرمربی پاس نبود. این روزها طلایی منش ایام سختی را سپری می‌کند درست است که این روزها طلایی منش ایام سختی را سپری می‌کند و به‌شدت تحت‌فشار است و بدون حمایت دست‌تنها بار مشکلات پاس را به دوش می‌کشد اما بازهم این موارد رفتار سرمربی پاس را توجیه نمی کند. اما حاشیه تلخ دیگر این مسابقه صحبت‌های یکی از لیدرهای پاس بود که به‌شدت نسبت به عملکرد مدیرعامل این تیم اعتراض داشت و بارها بیان کرد که عزیزی از کجای فوتبال ایران به‌عنوان مدیرعامل پاس گمارده شده است. همچنین گفته می‌شود فردی دیگر نیز در پاس به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم بوده و شنیده ها حاکی است مدیرعامل پاس را هم وی انتخاب کرده است. حال‌وروز پاس خوب نیست و مسئولان منتظر تعطیلات زمستانی لیگ هستند این روزها حال‌وروز پاس خوب نیست و مسئولان در رأس آن رئیس هیئت‌مدیره و رئیس دستگاه ورزش استان همدان تنها منتظر تعطیلات زمستانی لیگ هستند تا اوضاع این تیم را با جذب بازیکن جدید سامان ببخشند و حتی شنیده می‌شود سرمربی این تیم نیز تغییر خواهد کرد و فرد موردنظر نیز انتخاب‌شده است.

اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد سرمربی فعلی پاس رضا طلایی منش بیندازیم وی با دست‌خالی الحق و الانصاف بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته اما بدشانسی و بی‌دقتی مهاجمان این تیم مانع بهتر شدن جایگاه پاس در جدول رده‌بندی‌شده است. طلایی منش مربی بومی همدان از دانش فنی خوبی برخوردار است طلایی منش مربی بومی همدان از دانش فنی خوبی برخوردار است و تنها نیاز به اعتماد مسئولان استان همدان دارد و در برهه زمانی که این مربی مسئولیت فنی پاس را به عهده گرفت قطعاً بهترین مربی هم با این شرایط نمی‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دیدار این هفته پاسی هم برابر تیم مدعی و قدرتمند مس کرمان با شرایطی که پاس در هفته‌های گذشته در لیگ دسته اول فوتبال در دیدارهای بیرون خانه داشته بسیار سخت و دشوار است و شاید کمتر علاقه‌مندی به این تیم، امیدوار به نتیجه‌گیری پاس در این دیدار باشد. پاس در این فصل تمام دیدارهای بیرون خانه خود را به‌غیراز دیدار برابر نساجی مازندران که به‌تساوی کشید واگذار کرده است. در این هفته تنها دیدار مس کرمان-پاس همدان و نفت مسجدسلیمان- فولاد یزد امروز یکشنبه ۲۲ آذر برگزار خواهد شد و سایر دیدارها روز سه‌شنبه ۲۴ آذر برگزار می‌شود. مس جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار این هفته پاس برابر مس کرمان اظهار داشت: مس در رده‌بالای جدول قرار دارد و از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

رضا طلایی منش افزود: به‌طورقطع دیدار بسیار سختی را برابر تیم فوتبال مس کرمان داریم. وی بابیان اینکه به دنبال کسب امتیاز هستیم، گفت: تیم مس برای کسب امتیاز در خانه خود برابر ما به میدان خواهد آمد و ما نیز در این بازی با توجه شرایط پاس در جدول رده‌بندی به دنبال کسب امتیاز هستیم. طلایی منش عنوان کرد: با توجه به سابقه دیدارهای دو تیم، فوتبال زیبا و تماشایی را خواهیم دید. در بازی برابر مس کرمان محروم و مصدوم نداریم سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به محرومان و مصدومان این تیم بیان کرد: خدا را شکر در این بازی محروم و مصدومی نداریم و امیدوار به کسب ۳ امتیاز بازی هستیم. وی بیان اینکه ۲ دیدار تا پایان تعطیلات زمستانی نیم‌فصل باقی‌مانده است، گفت: به دنبال این هستیم تا در این دو دیدار باقی‌مانده با حداکثر کسب امتیاز شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم و از قعر جدول جدا شویم. طلایی منش عنوان کرد: از زمانی که مسئولیت پاس را بر عهده گرفتم بازیکنان در حد توان جنگیدند و در دیدارهای اخیر حق ما پیروزی بود که بدشانسی و بی‌دقتی مهاجمان مانع از این شد. تمام تلاش خود را برای موفقیت پاس انجام داده‌ام سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه تمام تلاش خود را برای موفقیت پاس انجام داده‌ام، بیان کرد: مسئولیت پاس را زمانی بر عهده گرفتم که شرایط این تیم خوب نبود و به‌نوعی یک تیم نصف و نیمه تحویل گرفتم اما از هیچ تلاشی برای پاس فروگذار نکردم. وی افزود: در دیدارهای گذشته برابر تیم‌های بالای جدول علی‌رغم اینکه چندین بازیکن اصلی را ازدست‌داده بودیم و مصدومیت و محرومیت چندین بازیکن، نمایش خوبی در زمین مسابقه داشته‌ایم و امیدوار هستم شرایط در نیم‌فصل تغییر کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن