تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان قم در سالروز 19 دی با رهبری دیدار می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم دانش آموزان قم در سالروز 19 دی با رهبری دیدار می کنند معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان قم نیز همراه فرهنگیان و دیگر اقشار استان قم در کاروان دیدار با رهبری در سالروز 19 دی حضور خواهند داشت.
۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر ساعت 13:45

خبرگزاری پانا+استان قم+دیدار با رهبری+قیام 19 دی

به گزارش پانا از قم، ناصر حمزه ای با اشاره به نزدیکی 19 دی سالروز قیام مردم قم در سال 56 و ایام دهه بصیرت ابراز کرد: امیدواریم امسال علاوه بر 6 دستگاه برای فرهنگیان، چهار دستگاه دیگر برای دانش‌آموزان مقطع پیش دانشگاهی و نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی در نظر گرفته شود. وی افزود: در خصوص 9 دی و ایام شهادت دهه آخر صفر با توجه به امتحانات دانش‌آموزان نمی‌توانیم اقدامات گسترده‌ای داشته باشیم، اما علاوه بر برنامه دیدار با رهبری، برنامه های دیگری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات غیر حضوری با محوریت رخدادهای 9 دی و سیره زندگانی امام رضا(ع)، پیامبر اسلام(ص) و امام حسن(ع) یکی از برنامه‌های محوری مذکور است. حمزه ای از توزیع بروشورهایی برای تشریح حوادث دهه بصیرت در سال گذشته یاد کرد و گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های استان می‌توانند با همکاری آموزش و پرورش جزوات فرهنگی مورد نظر را در میان دانش‌آموزان استان توزیع کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن