تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815481922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تازه تراکتور نمره 18 می‌پوشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سرمربی تازه تراکتور نمره 18 می‌پوشد
تراکتورسازی آماده است تا هجدهمین سرمربی دوران لیگ برتر خود را معرفی کند و این در حالی است که ممکن است یکی از مربیان گذشته این تیم هدایت تراکتورسازی را بپذیرد چنان چه در ادوار گذشته مردانی چون واسیلی گوجا، تونی اولیویرا، احدشیخ لاری و محمد حسین ضیایی، هدایت این تیم را بیش از یک بار عهده دار بوده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، اولین سرمربی دوران لیگ حرفه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی رضا وطنخواه بوده است.

*در سال 1380 رضا وطنخواه سرمربی تیم فوتبال تبریزی بود و در ادامه مردانی چون ستار نوبری و محمود یاوری هدایت گر این تیم بودند، البته حضور ستار نوبری محدود به 2 بازی و به شکل موقت اتفاق افتاد.

*در سال 1388 و بعد از بازگشت تیم تراکتورسازی به لیگ برتر، فراز کمالوند هدایت گر این تیم شد و هدایت این تیم را به مدت 2 سال عهده دار بود.

در سال 1390 هدایت تبریزی‌ها را امیر قلعه نویی در اختیار گرفت و نتایج خوبی با این تیم گرفت.

سال 1391 اولین سال حضور تونی اولیویرا بود اما در مدت 2 هفته برگشت تونی به کشورش در 2 هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر حسن آذرنیا سرمربی موقت این تیم شد.

سال 92 سال حضور مجید جلالی بود، او در نیم فصل رفت و تا فاصله برگشت تونی، غلامرضا باغ آبادی سکان این تیم را به مدت یک هفته عهده دار شد.

در سال 93، رسول خطیبی کار را شروع کرد و بعد از رفتن او در هفته نوزدهم تا آمدن تونی و در فاصله یک هفته‌ای، قادر رحیم زاده سرمربی این تیم شد.

حالا نوبت مردی تازه است هرچند ممکن است مربی تازه وارد جزو مردان گذشته هدایت گر این تیم باشد.

در سالهای 1381 تا 1388 که تراکتور به لیگ برتر برگشت مردانی چون احد شیخ لاری، واسیلی گوجا، حمید علیدوستی، محمد حسین ضیایی، ارنست میدن دروپ فرشاد پیوس هدایت این تیم را بر عهده داشتند.

بعد از 17 مرد تراکتور برای حضور مردی تازه آماده است.



تراکتورسازی تبریز

ارسال به تلگرام


15:58  1394/09/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن