تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820269095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یاسوج میزبان اجلاس استانی نماز است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یاسوج میزبان اجلاس استانی نماز است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج اواخر آذر امسال میزبان اجلاس استانی نماز است.



به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مجید محنایی افزود: این اجلاس بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.

وی بیان کرد: این اجلاس با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری ، ایجاد حساسیت در استان نسبت به امر اقامه نماز، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی و مردمی استان در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز برگزار می شود.

محنایی بررسی و آسیب شناسی عملکرد سالانه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گسترش فرهنگ اقامه نماز، شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان و خادمان نماز استان را از سایر اهداف برگزاری این اجلاس برشمرد.

وی اظهار کرد: تجلیل از فعالان و خادمان نماز کهگیلویه و بویراحمد با همکاری ستاد اقامه نماز، دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان انجام خواهد شد.

محنایی عنوان کرد: از نخبگان علمی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این اجلاس دعوت شده است.

وی ابراز داشت: علاوه بر تقدیر از ستادهای برگزیده اقامه نماز دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 تعداد 12 نهاد دولتی شایسته این استان بر اساس ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز استان نیز مورد تجلیل قرار می گیرند.

محنایی افزود: در این اجلاس سه مدیر اجرایی موفق در زمینه نماز، دو دبیر ستاد اقامه نماز، دو امام جماعت نمونه نهادهای دولتی، یک مهدکودک، دو مدرسه نمونه، یک درمانگاه و یک بیمارستان نمونه در زمینه نماز با اعطای لوح تقدیر، هدیه نقدی، اهدای کتاب و انگشتر تبرکی رهبر معظم انقلاب تجلیل خواهند شد.

وی گفت: نمونه های این اجلاس با بررسی های جامع و کامل ستاد اقامه نماز استانداری، دانشگاه ها، اداره های کل آموزش و پرورش و بهزیستی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد و دیگر دست اندرکاران امر و بر اساس شاخص های شناسایی مدون انتخاب و معرفی می شوند.

انتهای پیام/ز




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برگزاری همایش «سخنی با قلب‌های زنده» در قم
انتصاب 3 امام جمعه در خراسان جنوبی
برگزاری ششمین جلسه طرح منهاج اصناف در بندرعباس
میزبانی دانشکده نفت ابادان از پیکر دو شهید





۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن