تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین؛ حکایت تصویری زمانی که تنها فرزندتان می میرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: ژنگ گینگ، وقتی شنید دولت چین سیاست تک فرزندی را حذف کرده دچار فروپاشی عاطفی گشت زیرا دیگر برای او دیر شده بود. زمانی به اینکه از سیاست تک فرزندی تبعیت می کند افتخار می کرد اما اکنون احساس می کند این قانون او را نابود کرده است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، گینگ و همسرش در میان یک میلیون والدین داغدار چینی هستند که تنها فرزندی که دولت چین اجازه داده بود داشته باشند را از دست داده اند.

همسر ژنگ، فان گوهی، 56 ساله، از دولت می خواهد به والدین "شیدو"، آنهایی که تنها فرزند خود را از دست داده اند، حمایت مالی و معنوی اعطاء کند. فرزند آنها در یک تصادف خودرو در سال 2012 جان باخت. ژنگ می گوید مرگ تنها فرزندشان "خانواده را ویران کرد."
فان می گوید: "خانواده هایی که تنها یک فرزند دارند روی یک طناب راه می روند، زمانی که این فرزندتان را از دست می دهید، تمام امیدتان را از دست داده اید."

زمانی که تنها پسر کوئی ونلان درگذشت وی 30 سال داشت. او مجبور شد دومین فرزند خود را در سال 1985 سقط کند. اکنون کوئی و همسرش در کشوری که والدینش در دوران کهنسالی به فرزندان خود متکی می شوند، تنها مانده اند.
کوئی، 53 ساله از شهر شمالی ژانگ جیکائو، می گوید: "اگر در آن زمان به ما اجازه داده شده بود بار دیگر فرزند به دنیا آوریم، اکنون این قدر تنها نبودم."

گائو همسر کوئی، می گوید دولت ژانگ جیکائو ماهیانه 680 یوأن (106 ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن