تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804385058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم سینمایی عبدالمالک ریگی ساخته می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فیلم سینمایی عبدالمالک ریگی ساخته می‌شود
محمد حسین نیرومند مدیر عامل جدید انجمن سینما انقلاب و دفاع مقدس برنامه‌های جدید و پرباری را در مصوبات تعیین شده دارد.


به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین نشست خبری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در بنیاد روایت با حضور محمد حسین نیرومند مدیر عامل جدید و روح‌الله سهرابی قائم مقام این انجمن برگزار شد.


در ابتدا نیرومند گفت: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حدود بیست و دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف آن کمک به تولید فیلم‌های سخت دفاع مقدس است. در این راستا خاطرات خوشی هم در اذهان اهالی سینما و مردم به جا گذاشته که به نوبه خودم از همه دست‌اندرکارانش به خصوص ناصر شفق، حبیب‌الله کاسه‌ساز، عبدالحسین برزیده و رضا شرف‌الدین تشکر می‌کنم.


وی افزود: در چهار سال گذشته اتفاق خاصی در انجمن افتاد و آن این بود که خودش تصمیم گرفت که تولیدکننده هم باشد و این کار مهم با جباری مدیر عامل بنیاد روایت شکل گرفت. در این راستا تولیدات خوبی مانند «پنجاه قدم آخر»، «دلتنگی‌های عاشقانه» و ... داشتند. زمانی که به من پیشنهاد این مسئولیت را دادند، با وجود اینکه پیشنهاد دیگری از طرف ارشاد داشتم آن را قبول کردم؛ چون این حوزه فعالیت برای من قابل احترام و اهمیت است.


نیرومند بیان کرد: نبود تمرکز تصمیم‌گیری در حوزه تولید یکی از مشکلات عمده ماست. در اواخر مدیریت قبلی تصمیم‌گیری‌ها توزیع شده بود که این موضوع انجمن را با مشکل مواجه ساخت. اولین هدف من تمرکز در تصمیم‌گیری در حوزه تولید است که خوشبختانه مسئولان امر این پیشنهاد من را قبول کردند.


این مدیر اظهار داشت: کلیه کارهای حرفه‌ای سینما در این انجمن صورت می‌گیرد و شوراها متمرکز خواهند شد و این یکی دیگر از مهمترین کارهای ما در انجمن است.


وی عنوان کرد: به طور طبیعی زمانی که بحث تعویض مدیریت پیش می‌آید، یکسری پروژه‌ها متوقف می‌شوند اما خوشبختانه با ورود ما بخش بیشتری از این پروژه‌ها راه‌اندازی و معوقات مالی پرداخته شد و تقریبا انجمن در حوزه حمایت از تولید آماده است.


نیرومند خاطرنشان کرد: سال سینمایی خودمان را با جشنواره فیلم بین‌المللی مقاومت تنظیم کردیم که هدف اصلی انجمن رونمایی از فیلم‌های خود در این جشنواره خواهد بود.


نیرومند عنوان کرد: برنامه‌هایی که در شورای عالی فیلم انجمن مصوب شده عبارتند از: مشکلات اساسی تولید فیلم در بحث فیلمنامه که در این خصوص تصمیم گرفتیم، سی عنوان فیلمنامه را در طول یک سال به ثبت برسانیم و از دل این فیلمنامه‌ها با توجه به توان انجمن، فیلم‌های خوبی بسازیم.


وی افزود: در حوزه تولید نیز دو کار اساسی انجام می‌دهیم یکی ساخت فیلم دستگیری عبدالمالک ریگی و دوم ساخت فیلم کودتای آمریکا در سال های 57 و 59، در سال آینده است و قصد ما رونمایی از این دو فیلم در جشنواره مقاومت سال آینده خواهد بود.


وی ادامه داد: از دیگر مصوبات شورا حمایت از 5 کارگردان فیلم اولی است و امسال از کارگردان‌های فیلم اولی مستعدی که در زمینه دفاع مقدس قصد همکاری دارند، حمایت می‌کنیم.


نیرومند افزود: از دیگر کارهای ما تولید حدود 20 مستند است که در این زمینه امیدواریم انجمن تولید مستندهای سیاسی را جدی بگیرد؛ تا نقطه مقابل شبکه‌های خارجی که قصد تحریف تاریخ ما را دارند باشد. در این زمینه سال آینده هفت مستند سیاسی با کیفیت بالا را تولید خواهیم کرد که دو موضوع از این هفت مستند تحت نفوذ سازمان مجاهدین در بیت آیت‌الله منتظری و بحث ژنرال هایزر که دی ماه 57 تصمیم گرفت زمینه را برای کودتای بختیار فراهم کند، خواهد بود.


نیرومند تصریح کرد: نگارش دو سریال را نیز در دستور کار داریم که یکی از آن‌ها موضوع بسیج دارد که نیمه سال آینده با همکاری سازمان صدا و سیما تولید می‌کنیم.


این مدیر ادامه داد: بحث حمایت و پشتیبانی به شکل‌های مختلف و در راستای توان انجمن از دیگر کارهای ماست که یکی از آن‌ها در مورد شهرک سینمایی دفاع مقدس است.


وی افزود: برگزاری جشنواره مقاومت که مهر ماه سال آینده برگزار می‌شود را نیز در برنامه‌های خود داریم و محمد خزاعی را به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب کردیم که هفته آینده نشست خبری آن برگزار خواهد شد، اولین گاهنامه یعنی «ققنوس» همزمان با جشنواره فیلم فجر منتشر خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: از دیگر کارهای مهم انجمن راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در حوزه سینما و دین است که سعی داریم در این زمینه برنامه و نشست‌های مختلفی با افراد متفکر و صاحب نظر برگزار کنیم.


نیرومند گفت: برنامه هفتگی پخش فیلم در بنیاد روایت سر جای خود باقی است، از طرفی سعی داریم امسال یک فیلم به جشنواره فیلم فجر برسانیم. همچنین چند سریال را در دست نگارش داریم که نگارش آن‌ها تا آخر امسال به پایان می‌رسد.


وی بیان کرد: ساخت سریال «آرام‌ می گیریم» به زودی کار تولیدش آغاز می‌شود و همچنین ساخت سریالی به کارگردانی مسعود آب‌پرور نیز در انجمن در نظر گرفته شده و در این زمینه با سیما صحبت‌هایی کردیم و قرار است با همکاری صدا و سیما تولید آن را آغاز کنیم.


نیرومند خاطرنشان کرد: تولید فیلم کوتاه انجمن نیز از دیگر کارهای مهم ماست که امیدواریم بتوانیم همه این‌ کارهای مصوب شده را به کمک همه دوستانی که اعلام همکاری کردند، به سرانجام خوبی برسانیم؛ اما اگر به هر دلیلی بودجه‌های مورد نظر تامین نشود، بخشی از این برنامه‌ها انجام نخواهد شد.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.





خبر در حال تکمیل است.........



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تماشای فیلم « ناهید» همراه با امکانیان و محمدزاده
«خاله قورباغه» هنوز در مرحله پیش‌تولید
چرا «روزهای مرد مرده» ساخته نمی‌شود؟
ساخت «سایه‌ات را قاب می‌گیرم» منتفی شد
تدوین «هفت ماهگی» به پایان رسید
دلایل استعفای کارگردان «رستاخیز» از شورای عالی سینما
«خنده‌های آتوسا» با شعاری جنجالی اکران می‌شود
دعوت علیرضا دبیر از مردم برای دیدن «شاهزاده روم»
نمایش فیلم منتخب جشنواره فیلم مونترال در خانه هنر آدینه
تدوین «آه، ای عبدالحلیم» از نیمه گذشت





۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن