تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری باند سارقین حرفه ای خودرو در چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دستگیری باند سارقین حرفه ای خودرو در چالوس استان‌ها > مازندران - فرمانده نیروی امنتظامی شهرستان چالوس از دستگیری باند سارقین حرفهای خودرو در چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،سرهنگ علیرضا قدیمی با اعلام اینکه شناسایی فعالیت این باند در چالوس، در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت، گفت:
فعالیت اکیپی از کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان چالوس، منجر به شناسایی محل اختفای این باند شد و مشخص گردید که این باند با سرقت خودروها مبادرت به تغییر اصالت خودروها نموده و آنها را به دیگر افراد می فروشند.
این افراد تحت تعقیب و در حین انجام عملیان سرقت، دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چالوس با اعلام اینکه در این عملیات 24 نفر از سارقین و مالخرها شناسایی و دستگیر شدند افزود:
این باند از سارقین، خودروهایی نظیر نیسان، پیکان و پیکان وانت را در تهران مورد سرقت قرار داده و در چالوس اقدام به تغییر اصالت و فروش آنها می نمودند که 14 دستگاه از خوروهای به سرقت رفته کشف و ضبط و بیش از 5 خودروی دیگر نیز هم اینک در استانهای دیگر هستند که به زودی با نیابت قضایی شناسایی و ضبط خواهند شد.
سرهنگ علیرضا قدیمی خاطر نشان کرد:
این سارقین که اینک همگی در زندان به سر می برند افراد بومی و غیر بومی می باشند.



یکشنبه 15 آذر 1394 - 10:55:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن