تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیل زاد: پاکستان پایتخت تروریسم است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خلیل زاد: پاکستان پایتخت تروریسم است




سفیر سابق آمریکا در پاکستان با اشاره به حضور برخی گروه‌ها و افراد شبه‌نظامی در پاکستان بر این اعتقاد است که این کشور پایتخت تروریسم است.





خبرگزاری تسنیم: سفیر سابق آمریکا در پاکستان با اشاره به حضور برخی گروه‌ها و افراد شبه‌نظامی در پاکستان بر این اعتقاد است که این کشور پایتخت تروریسم است.

«زلمی خلیل‌زاد» سفیر سابق آمریکا در افغانستان در گفت‌وگو با رسانه افغانستانی «طلوع‌نیوز» گفت: پاکستان همواره از طالبان و شبکه حقانی در سیاست خارجی خود استفاده کرده و گروه‌های تندرو را در خاک‌ خود پناه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در ارزیابی‌های سفر به کابل مشکلات و دستاوردهای یک سال گذشته حکومت وحدت ملی افغانستان را بررسی خواهد کرد.

خلیل‌زاد با اشاره به تلاش‌های حکومت وحدت ملی افغانستان برای جلب کمک‌های نظامی کشورهای منطقه افزود: حکومت باید پیش از مطرح کردن این درخواست فرصت‌ها و زمینه‌های عملی آن را در نظر بگیرد.

سفیر سابق آمریکا در افغانستان ادامه داد: در این شکی نیست که بدون کمک پاکستان و همکاری این کشور این گروه‌ها به نحوی که فعالیت می‌کنند و خطری را که به وجود آوردند برای افغانستان نمی‌بود. پاکستان مرکز و یا پایتخت این گروه‌ها است؛ چه از طالب بگوییم و چه از حقانی. در این شکی نیست که حتی در مجلسی که با طالبان صورت گرفت که در آن نمایندگان طالبان، شبکه حقانی هم حضور داشتند و ژنرالان پاکستانی در کنار آن‌ها نشسته بودند".

خلیل‌زاد گفت: در خصوص گروه داعش روشنی وجود ندارد که بیشتر کدام کشور این گروه را کمک می‌کند مانند آن چیزی که در بخش گروه طالبان و شبکه حقانی می‌توان با اطمینان گفت که پاکستان است.

وی بر ایجاد شفافیت بیشتر در حکومت افغانستان تأکید کرد و گفت: راهبرد تازه باراک اوباما خوش‌بینی‌های زیادی در بخش مبارزه با تروریسم در افغانستان ایجاد کرده است و حضور 10هزار سرباز آمریکایی در افغانستان میتواند تا روند تجهیز و آموزش نیروهای افغان را سرعت بخشد.






تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن