تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم توجهي به حاشيه نشيني در شهرها موجب بروز آسيب هاي اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰ب.ظ)
استاندار گيلان: کم توجهي به حاشيه نشيني در شهرها موجب بروز آسيب هاي اجتماعي است موج - رشت-استاندار گيلان در نشست ساماندهي حاشيه نشيني در شهرها، آسيب هاي اجتماعي ناشي از اين معضل را فراوان دانست و افزود: ساماندهي حاشيه نشيني و سکونتگاه هاي غير رسمي در دستور کار دولت قرار دارد.
به گزارشخبرگزاري موج ازرشت، محمد علي نجفي صبح امروز در اين نشست که با حضور معاون هماهنگي امور عمراني ، نمايندگان رشت در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران در محل استانداري برگزار شد ، حاشيه نشيني را از جمله مشکلات مهم جوامع شهري برشمرد و افزود: آسيب هاي اجتماعي که از طريق حاشيه نشيني در شهرها به وجود مي آيد فراوان است و ساماندهي اين معضل اجتماعي عزم و اراده قوي تمامي مسئولين را مي طلبد.
نماينده عالي دولت در گيلان همکاري دولت، مجلس و قوه قضاييه در راستاي ساماندهي حاشيه نشيني در حوزه شهري را مهم دانست و افزود: متاسفانه در طي سالهاي 85 تا 90 پنج در صد از جمعيت روستايي به شهرها مهاجرت نمودند که اين آمار بسيار تکان دهنده است و حل اين مشکل با همراهي و عزم همگاني امکان پذير است.
نجفي گفت: کم توجهي به حاشيه نشيني در حوزه شهري موجب بروزآسيب هاي اجتماعي براي نسل هاي آينده کشور خواهد شد و برهمين اساس وزارت کشور در راستاي سياستهاي دولت ساماندهي حاشيه نشيني و سکونتگاه هاي غير رسمي را در دستور کار دارد.
وي تشکيل اين جلسه را نشان از حساسيت استان نسبت به رفع اين مشکل دانست و افزود: گسترش معضل حاشيه نشيني توازن شهري و روستايي را بر هم زده است که بايد با تمام توان در جهت حل اين مشکل تلاش کنيم .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن