تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام، مردم و ولایت فقیه سه رکن اساسی انقلاب اسلامی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سنندج- ایرنا- آیت الله نوری همدانی گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین رویدادهای مهم جهان است که اسلام، مردم و ولایت فقیه رکن های اساسی آن را تشکیل می دهند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حسین نوری همدانی روز پنج شنبه در جمع مسئولان، نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان کردستان در سنندج افزود: در زمانی که مسلمانان به حاشیه رانده شده بودند و دین افیون ملت ها محسوب می شد شاهد حلول انقلاب اسلامی ایران و بلندشدن ندایی حق طلبانه از ایران بودیم.
وی اظهار کرد: مردم مسلمان ایران منطق پیغمبر گونه امام راحل را شنیدند، با ایشان همراه شدند و انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه رکن اسلام ناب محمدی، مردم هوشیار و بصیر ایران و اصل ولایت فقیه به پیروزی رسید.
با اشاره به وجود دو قطب شرق و غرب در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران به رهبری امام راحل در برابر مثلث شوم کفر، نفاق و صهیونیست ایستادند.
آیت الله نوری همدانی افزود: نظام اسلامی ایران نظامی بسیار قدرتمند است و در هیچ جای جهان امنیتی همچون ایران مستقر نیست و نیروهای نظامی هیچ کشوری همچون ایران عاشق رهبرشان نیستند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت و همیشه در صحنه بودن مردم ایران نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم، ادامه داد: باید انقلاب را بشناسیم، برکات آن را بدانیم و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن