تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812684564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی ۱۸:۳۰/ ستاد اربعین: ۴ هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی ۱۸:۳۰/ ستاد اربعین: ۴ هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران


دبیر کمیته حمل و نقل ستاد اربعین گفت: ۴ هزار اتوبوس برای بازگشت زوار حسینی به کشور در نظر گرفته ایم، این اتوبوسها در مرز مهران مستقر هستند، زوار حسینی در نظر داشته باشند که این پایانه در ترمینال مهران تعبیه نشده بلکه درست در نقطه صفر مرزی قرار دارند. به گزارش اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اساس اخبار منتشر شده امسال بیش از یک میلیون 600 هزار نفر از ایرانیان خود را به کربلا رساندند تا در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین شرکت کنند، حال این زوار حسینی در حال بازگشت به کشور هستند بنابراین طبیعی است که می بایست نکاتی را رعایت کنند تا این بازگشت با سهولت بیشتری توام باشد، حسین کلانتری معاون سیاسی و امنیتی استان ایلام، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، محمدجواد عطرچیان دبیر کمیته زیرساختها، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین این موضوع را بررسی کردند.

محمدجواد عطرچیان با اشاره به آمادگی ستاد برای بازگشت زوار حسینی گفت: ستاد مرکزی کار خود را از سال گذشته آغاز کرده است و ما تلاش کردیم تا هماهنگی های لازم را با همه بخشهای حمل و نقل و سوخت به عمل آوریم تا این دستگاههای با تعامل بیشتر بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه دهند. دبیر کمیته زیرساختها، سوخت و حمل و نقل ستاد اربعین با اشاره به بازگشت گروهی از زائران حسینی به میهن خاطرنشان کرد: بازگشت زائران از چند روز قبل آغاز شده است، ما تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا زائران در نهایت امنیت و آرامش به کشور باز گردند، در خواست ما از زوار این است که برای بازگشت عجله نکنند و به تدریج بازگردند، ما در تمامی بخشهای حمل و نقل اعم از هوایی، زمینی و دریایی اقدامات و هماهنگی های لازم را به عمل آورده ایم تا بهترین خدمات را به زائران اربعین ارائه دهیم. او در ادامه با ارائه توصیه ای به زائران حسینی گفت: توصیه ما به زائران این است که تنها از وسایل نقلیه ای استفاده کنند که در پایانه های مسافربری صفر مرزی برای زوار حسینی در نظر گرفته شده است، زوار به محض ورود به مرزهای کشور در سمت راستشان اتوبوس هایی را می بینند که آماده ارائه سرویس به سایر نقاط کشور هستند و در سمت چپشان هم اتوبوسهایی مستقر هستند که مسافران را به شهر مرزی مهران منتقل می کنند، زائران بجز این اتوبوسها از وسایل نقلیه دیگری استفاده نکنند زیرا ممکن است هزینه های بیشتری را برای رسیدن به مقصد بپردازند. عطرچیان در ادامه گفت: زائران می توانند در صورت مشاهده هرگونه نا به سامانی و یا پرداخت کرایه بیشتر از حد اعلام شده، شماره پلاک اتوبوس را نوشته و از طریق شماره های 141، 2000141 و 88925252 به ما اطلاع دهند تا ما نیز در اسرع وقت برخورد کنیم. او در ادامه افزود: ما در مجموع 4 هزار اتوبوس برای بازگشت زوار حسینی به کشور در نظر گرفته ایم، این اتوبوسها در مرز مهران مستقر هستند، زوار حسینی در نظر داشته باشند که این پایانه در ترمینال مهران تعبیه نشده بلکه درست در نقطه صفر مرزی تعبیه شده است، پیش بینی ما 20 هزار سفر برای این اتوبوسهاست.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین اطلاعات از شرایط راههای مرزی گفت: حجم ترافیکی در مرز مهران بسیار سنگین اما روان است و رفته رفته از حجم آن کاسته خواهد شد، در حال حاضر بارندگی ها در مهران قطع شده است و ما هم تمهیدات لازم را برای خروج وسایل نقلیه از پارکینگ اندیشیده ایم تا مسافرین به سهولت به شهر و دیار خود بازگردند.

حسین کلانتری دیگر میهمان برنامه با اشاره به شعار استان ایلام برای مسافرین اربعین گفت: امنیت، سلامت و رضایتمندی زوار حسینی شعار ما برای مسافرین اربعین است، همین عشق به امام حسین(ع) باعث شد تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به زوار حسینی ارائه دهیم، بیش از 60 درصد زائران اربعین از ایلام وارد عراق شدند و پیش بینی ما این است که 70 درصد زائران، این شهر مرزی را برای بازگشت به کشور انتخاب کنند در نتیجه حجم تردد در این مرز با هیچ مرز دیگری قابل مقایسه نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استان ایلام در ادامه افزود: همین امروز 90 هزار نفر به کشور بازگشتند و تنها در طی 3 روز گذشته بیش از 200 هزار نفر به کشور برگشته اند، با وجود حجم سنگین مسافران اربعین و ترافیک سنگین اما روان، مردم ایلام عاشقانه به زائران حسینی خدمت کرده و می کنند و درهای منزلشان به روی زوار حسینی باز است.
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن