تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل توزیع و قیمت گذاری آبزیان در هرمزگان نیازمند ایجاد پایانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس گروه بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات هرمزگان، ایجاد پایانه آبزیان در مرکز استان را مهمترین گام برای نظارت دقیق بر توزیع و قیمت گذاری ماهی و میگو در هرمزگان دانست.
حمید امانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس ، اظهار داشت: با در نظر گرفتن حدود 8 کیلوگرم سرانه مصرف ماهی برای هر ایرانی، استان هرمزگان با عرضه بیش از 100هزار تن ماهی در سال بیشترین سهم را در تامین بازار ماهی کشور داراست.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت 62 کارخانه وابسته به صنعت شیلات در استان بیان داشت: از این تعداد 34 واحد فرآروی و بسته بندی آبزیان را انجام می دهند که از این 34 واحد، 11 واحد علاوه بر بسته بندی ماهی، در بخش بسته بندی میگو نیز فعالیت دارند.
رئیس گروه بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات هرمزگان از فعالیت 8 کارخانه کنسرو ماهی در استان هرمزگان خبرداد و افزود: در بخش پودر ماهی نیز 18 کارخانه با فعالیت در این حوزه از خروج ارز برای واردات مواد اولیه غذای دام و طیور به کشور جلوگیری می کنند.
امانی در خصوص درخواست احداث واحدهای فرآوری آبزیان در استان به منظور توسعه و گسترش آن در هرمزگان گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی که تمایل به تاسیس و راه اندازی واحدهای فرآوری آبزیان دارند استقبال می کنیم.
وی در ادامه ابراز داشت: درخواست های متقاضیانی که توانایی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
کنترل توزیع و قیمت گذاری آبزیان در هرمزگان نیازمند ایجاد پایانه است






چهارشنبه ، ۱۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن