تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشق به امام حسین(ع) هر روز در حال گسترش در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: خادم امام حسین(ع) در موکب علی ابن موسی الرضا در مسیر کربلا گفت: عشق به امام حسین(ع) روز به روز در حال گسترش در جهان است و هر سال تجمع اربعین باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود.
سیدتقی موسوی پناه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از بیست سال پیش پاهایم به شدت درد می کرد و برای رفتن مشکل داشتم.
وی افزود: سال گذشته به اصرار تعدادی از دوستان راهی اربعین شدم و دوستان گفتند هرجا مشکلی پیش آمد کمکت می کنیم .
بانی حلیم موکب علی ابن موسی الرضا در مسیر نجف به کربلا تصریح کرد: مسیر نجف را به سختی راهی کربلا شدم به طوری که به سختی و با درد پا راه می رفتم یک شب در بین راه زمان خواب در موکب ها جا پیدا نکردیم و مجبور شدیم بیرون از موکب ها و در فضای باز بخوابیم و در آن شب کمی باران بارید .
وی ابراز داشت: صبح هنگام بیدار شدن متوجه شدم به شدت سرما خوردم و حدود دو کیلومتر جلوتر که پیش رفتیم یک موکبی مشغول توزیع شیر داغ بود که به طور معجزه آسایی با خوردن آن شیر سرماخوردگی کاملاً رفع شد .
موسوی پناه یادآور شد: پس از زیارت اربعین و هنگام برگشت متوجه شدم که درد پاهایم خوب شده و دیگر هیچ مشکل و دردی در پاهای خود حس نکردم و از سال گذشته تصمیم گرفتم و نیت کردم یکی از خدام امام حسین(ع) باشم .
وی ادامه داد: در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
عشق به امام حسین(ع) هر روز در حال گسترش در جهان است






سه شنبه ، ۱۰آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن