تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804655959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاق يک بالگرد ضد زيردريايي و ناو پشتيباني و هواپيماي ترابري به نيروي دريايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۱ب.ظ)
الحاق يک بالگرد ضد زيردريايي و ناو پشتيباني و هواپيماي ترابري به نيروي دريايي موج-فرمانده نيروي دريايي ارتش اعلام کرد: يک بالگرد ضد زيردريايي و ناو پشتيباني و هواپيماي ترابري براي تحقق ماموريت هاي کلان و دسترسي به جايگاه متناسب با شان تاريخي ملت ايران به نيروي دريايي ملحق شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، امير دريادار حبيب الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش، ضمن اشاره به اضافه شدن چند تجهيزات دريايي افزود: براي تحقق دستورات مقام معظم رهبري در حوزه دسترسي به جايگاه متناسب با شان تاريخي ايران، نيازمند تجهيزاتي هستيم که دو راهبرد را در اين زمينه اجرا کنند.
وي افزايش عمر تجهيزات و نگهداري بهينه و به تعبير رهبر معظم انقلاب عمردهي انقلابي را يکي از اين راهبردها ذکر کرد و گفت: بالگرد ضد زير دريايي SH-3D که امروز به ناوگان نيروي دريايي ارتش پيوسته است پس از 18 سال زمين گير بودن به پرواز درمي آيد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش همچنين تصريح کرد: تمام تحرکات دشمن در اقيانوس هند را رصد مي کنيم و توان رزمي ما به جايي رسيده که مقابل هر تهديدي ايستادگي مي کنيم.
اميردريا دار سياري گفت: اجازه نمي دهيم هيچ کس و هيچ قدرتي به مرزهاي و منافع جمهوري اسلامي ايران تعرض داشته باشد.
وي ياد آور شد: نمونه اين استراتژي بازگشت موفقيت آميز سي و ششمين ناو گروه رزمي نيروي دريايي در روز گذشته از خليج عدن و اعزام ناو گروه سي و هفتم به فاصله يک روز پس از آن به محل ماموريت است.
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: تاکنون سه هزار فروند کشتي تجاري و نفتکش در يکي از حساس ترين و مهمترين آبراه جهان توسط نيروي دريايي ارتش اسکورت شده که نشانه حضور مقتدرانه و افتخار آميز نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران است.
در اين مراسم همچنين فرمانده فني نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز مشخصات تجهيزات جديد الحاقي به نيروي دريايي ارتش را تشريح کرد.
دريا دار دوم عباس زميني اظهار داشت: ناو نيرو بر جمهوري اسلامي «تنب»، شناوري پشتيباني رزمي است که از قابليت پياده کردن نيرو، حمل بالگرد، تانک و نفر برخوردار است.
وي ادامه داد: اين شناور سه هزار تني در سال 64 به ناوگان نيروي دريايي ارتش محلق و فرآيند تعميرات اساسي و بهينه سازي سامانه هاي شناور ياد شده در خرداد 91 آغاز شد و پس از 42ماه تلاش خستگي ناپذير به پايان رسيد.
وي در باره بالگرد ضد زير دريايي SH-3Dمعروف به سلطان دريا نيز گفت: ماموريت اصلي اين بالگرد ، عمليات زير دريايي است و توان حمل موشک و اژدر را داراست.
به گفته وي بالگرد ياد شده ملقب به سلطان دريا، داراي قابليت هاي نقل و انتقال نفرات ، مراقبت از خطوط درياي، ريزش و پرش چتر باز و غواص، آمبولانس هوايي، گارد ساحلي، امداد و نجات و شناسايي زير دريايي است.
وي افزود: اين بالگرد در سال 51 به ناوگان نيروي دريايي الحاق و پس از پنج مرحله تعميرات اساسي درسال 76 به علت سر رسيد تعميرات زمين گير شد و در اسفند 90 تحت تعميرات اساسي در شرکت پنها قرار گرفت و پس از 37 دوره تعميرات و 36 روز تست هاي زميني و پروازي با 110هزار نفر ساعت کار مفيد مورد بهره برداري قرار گرفت.
وي درباره تعميرات اساسي و بهينه سازي هواپيماي ترابري فوکر نيز گفت: ماموريت اصلي اين هواپيما انجام عمليات ترابري است و اين هواپيما ملقب به «دوستي» داراي قابليت نقل و انتقال نفرات گشت دريايي، ريزش چتر باز، آمبولانس هوايي، گارد ساحلي، امداد ونجات وحمل بار و تجهيزات است.
وي خاطر نشان کرد: اين هواپيما نيز در سال 51 به ناوگان بال ثابت نيروي دريايي ارتش الحاق شد و پس از پنج مرحله تعميرات اساسي در سال 76 به علت اتمام ساعت پرواز زمين گير شد اين هواپيما در تير 91 تحت تعميرات اساسي در شرکت صنايع صها قرار گرفت و پس از 36 ماه دوره تعميرات و60 روز تست زميني و پروازي به اسکاتران پانزدهم پايگاه يکم هوا دريا نيروي دريايي ارتش در بندرعباس پيوست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن