تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روند واگذاري پست هاي مديريتي، به جوانان اعتماد کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۸ب.ظ)
استاندار کرمانشاه: در روند واگذاري پست هاي مديريتي، به جوانان اعتماد کنيم موج - استاندار کرمانشاه گفت: در روند واگذاري پست هاي مديريتي در سطوح مختلف اداري بايد به جوانان اعتماد کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رازاني که در جمع مشاوران جوان شهرستان هاي مختلف استان سخن مي گفت، يکي از مشکلات فعلي مجموعه مديريتي را عدم اعتماد در زمينه سپردن پست هاي مديريتي به جوانان دانست و گفت: اين رويه امروزه کشور را با مشکلي به نام پير سني و کهولت در مديريت ها مواجه کرده که مشکلات زيادي را پديد آورده است.
وي در دنباله سخنانش به تشريح روند جوان گرايي در سطوح مختلف مديريتي در سال هايي ابتدايي پيروزي انقلاب پرداخت و گفت: در آن سال ها کشور با مشکلي به نام جواني مديريت مواجه بود زيرا آن زمان اغلب مديران وابسته به رژيم سابق يا فراري بودند و يا اينکه در زندان به سر مي بردند.
استاندار کرمانشاه افزود: اين خلاء مديريتي باعث شد بسياري از پست هاي مديريتي به جوانان - که نقش بسيار پررنگي در پيروزي انقلاب داشتند- سپرده شود و اين رويه تا سال هاي بعد ادامه داشت.
اين مدير ارشد در ادامه افزود: برخلاف آن سال ها، امروزه در زمينه سپردن پست هاي مديريتي حتي به جوانان تحصيل کرده و با دانشي که به مرز 40 سالگي رسيده اند نيز اعتماد نمي شود.
دکتر رازاني همچنين اظهار کرد: در دولت قبلي بسياري از نيروهاي کارآمد از سيستم مديريتي کنار گذاشته شده و نيروهاي مستعد جوان نيز در بدنه مديريتي دولت کمتر به کارگيري شده اند که اين خلاء در دوران دولت تدبير و اميد به خوبي حس مي شود.

جواني يک شاخص براي انتخاب مديران
وي با تأکيد بر اين نکته که اين خلاء بايد به طريقي جبران شود اظهار کرد: مديريت ارشد استان اين مسئوليت را بر دوش خويش احساس مي کند که براي فراهم کردن زمينه به کارگيري جوانان در سطوح مختلف مديريتي تلاش کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه ملاک جواني را يکي از شاخص هاي انتخاب مديران دانست و گفت: در اين زمينه ساز و کاري طراحي خواهيم کرد که عرصه براي ورود جوانان به سطوح مختلف مديريتي مهيا شود.
دکتر رازاني در ادامه خاطرنشان کرد: بايد اين روند را از بخشداري ها، فرمانداري ها و مديريت هاي مياني آغاز کرد و به ديگر سطوح تسري داد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه مديريت ارشد استان مشتاق است از ديدگاه هاي جوانان پيرامون مسايل مختلف آگاه شود در ادامه اظهار کرد: جوانان به دليل مشغله کمتر مي توانند با آسودگي خاطر بيشتري به آسيب شناسي مشکلات در حوزه هاي مختلف بپردازند و در ديدارها، نشست ها و همايش هاي اينچنيني آن را ارايه دهند تا در برنامه ريزي هاي کلان استان به کار گرفته شوند.
استاندار کرمانشاه ضمن تأييد روندي که در حوزه مشاوران جوان صورت گرفته وعده داد به زودي در نشست ديگري با حضور جوانان به منظور آگاهي از ديدگاه ها و افکار اين قشر اثر گذار از جامعه حضور يابد.
گفتني است در ادامه اين نشست که با حضور استاندار کرمانشاه و سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري برگزار شد، مشاور استاندار در امور جوانان و مشاوران جوان فرمانداران شهرستان هاي مختلف استان به بيان ديدگاه هاي خويش پيرامون موضوعات مختلف پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن