تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز نام‌نويسي سيم‌كارت 150هزار توماني؛ *10ميليون ظرفيت پيش‌بيني شده است *امكان استرداد وجوه ثبت‌نام وجود ندارد *دو سيم‌كارت در هر مرحله تحويل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آغاز نام‌نويسي سيم‌كارت 150هزار توماني؛ *10ميليون ظرفيت پيش‌بيني شده است *امكان استرداد وجوه ثبت‌نام وجود ندارد *دو سيم‌كارت در هر مرحله تحويل مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

نام‌نويسي سيم‌كارت‌هاي دايمي 150 هزار توماني شركت ارتباطات سيار از امروز، يازدهم خردادماه و به صورت اينترنتي در كل كشور آغاز مي‌شود و ثبت‌نام حضوري اين سيم‌كارت‌ها كه به گفته‌ي مسوولان حدود 10ميليون ظرفيت براي آن‌ها پيش‌بيني شده است، از تاريخ 22 و يا 23 تيرماه جاري آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، قيمت هر فقره سيم‌كارت دايمي جديد شامل يك ميليون و 200 هزار ريال هزينه‌ي اشتراك و300 هزار ريال ماليات است كه سقف اعتبار مكالمه در هر دوره، 200 هزار ريال بوده و امكان افزايش اعتبار با درخواست مشترك به صورت پلكاني با مبالغ 500 هزار ريالي وجود دارد.

اين سيم‌كارت‌ها در باند فركانسي 900 و 1800 واگذار مي‌شوند و خدمات آن‌ها تفاوتي با سيم‌كارت‌هاي دائمي فعلي همراه اول ندارد.

به گزارش ايسنا وفا غفاريان - رييس هيات مديره‌ي شركت مخابرات ايران - در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا درباره‌ي اين سيمكارت‌ها گفته بود: قيمت 150 هزار تومان به عنوان سقف دراين سيم‌كارت‌ها در نظر گرفته شده است و البته اپراتور اول مي‌تواند كمتر از اين ميزان را در نظر بگيرد و از طرفي بايد به اين موضوع توجه داشت كه سيم‌كارت‌هاي 150 هزار توماني ديگر وديعه ندارند و كل اين مبلغ به عنوان هزينه محسوب مي‌شود و بحث استرداد و دريافت وديعه در آن وجود نخواهد داشت.

بنا بر اعلام شركت ارتباطات سيار در اين دوره از ثبت‌نام‌ها، واريز وجه يك جا خواهد بود و ظاهرا ثبت‌نام اقساطي در دستور برنامه نيست؛ از طرفي اين سيم‌كارت‌ها فاقد وديعه هستند و اعتبار آن‌ها در زمينه‌هايي چون رومينگ محدود است و مشترك بايد براي استفاده آن وديعه‌گذاري كند؛همچنين جهت برقراري رومينگ بين‌الملل به افزايش اعتبار آن به ميزان دو ميليون ريال نياز است.

دراين سيم كارت‌ها كه با پيش شماره‌ي 0910 واگذار مي‌شوند، ميزان تعرفه خدمات، مكالمه و آبونمان، سرويس‌هاي ويژه و مكمل مشابه سيم‌كارت‌هاي دايمي موجود 0912 اعلام شده است.

همچنين عباسعلي ابوالفضلي - مدير كل روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت ارتباطات سيار - در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا گفت: در مرحله‌ي اول ثبت‌نام سيم‌كار‌هاي 150 هزار توماني اين كار به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و از تاريخ 22 يا 23 تيرماه ثبت‌نام حضوري اين سيم‌كارت‌ها آغاز خواهد شد.

وي درباره‌ي زمان واگذاري سيم‌كارت‌هاي 150 هزار توماني تصريح كرد: سيم‌كارت‌ها، 45 روز بعد از تاريخ ثبت‌نام و به شرط وجود ظرفيت واگذار مي‌شوند.

به گفته‌ي او به دليل مقتضيات نامبرينگ، 10 ميليون شماره برروي سيم‌كارت‌هاي 0910 است زيرا بر اساس تعهدات قرار است كه 38 ميليون سيم‌كارت واگذار كنيم و در حال حاضر 28 ميليون مشترك داريم كه با 10 ميليون شماره كه در سيم‌كارت‌هاي 0910 پيش‌بيني شده، اپراتور اول تلفن همراه در قبال واگذاري سيم‌كارت‌ها به تعهدات خود عمل كرده است.

به گزارش ايسنا بنا بر اطلاعيه‌ي شركت ارتباطات سيار واگذاري اين سيم‌كارت‌ها به شرط وجود امكانات و ظرفيت شبكه است، همچنين پوشش و كيفيت ارتباط اين نوع سيم‌كارت كاملا مشابه سيم كارت‌هاي دايمي موجود همراه اول است و نقل و انتقال مالكيت اين سيم كارت ها با شرايط و ضوابط موجود امكان‌پذير خواهد بود.

به گفته‌ي رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران نام‌نويسي اينترنتي سيم‌كارت 150 هزار توماني تفاوتي با گذشته ندارد و متقاضيان بايد كل مبلغ را به طور الكترونيكي پرداخت كنند و مي‌توانند با مراجعه به پورتال شركت ارتباطات سيار ايران نام‌نويسي كنند.

پرداخت وجه از طريق كارت‌هاي اعتباري عضو شبكه شتاب صورت مي‌گيرد و پس از ثبت‌نام و پرداخت وجه، امكان استرداد وجود ندارد كه مشتركان بايد براي جلوگيري از پرداخت هرگونه هزينه اضافه در مكالمات، در انتخاب محل مورد استفاده سيم كارت دقت كنند.

به گفته مسوولان واگذاري اين سيم‌كارت‌ها به شرط وجود امكانات و ظرفيت شبكه، بر اساس تاريخ و تعداد ثبت‌نام كنندگان در مدت 45 روز صورت مي پذيرد و واگذاري نيز در هر استان، به صورت مجزا انجام و در هر مرحله 2 سيم‌كارت به هر متقاضي تحويل مي‌شود.

انتهاي پيام
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن