تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج بايد مروج فرهنگ حسيني در جامعه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۷ب.ظ)
رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي: بسيج بايد مروج فرهنگ حسيني در جامعه باشد موج- رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي گفت: فرهنگ حسيني و عاشورا يک دانشگاه تمام عيار است و وظيفه داريم اين فرهنگ عظيم را در بسيج نهادينه و در جامعه ترويج کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز مجيد قدمي در دومين همايش ديده بيدار که به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در سالن حجاب برگزار شد، اظهار کرد: صحنه حضور زائران اربعين حسيني از نجف تا کربلا يک دانشگاه بزرگ است و اين فضايي که اکنون در عراق ديده مي شود پر از فرهنگ حسين (ع) و عاشورا است.
وي افزود: ما بايد فرهنگ عاشورايي و حسيني را در بسيج نهادينه کنيم زيرا فرهنگ عاشورا فرهنگ شهادت طلبي و دفاع تمام قد از اسلام است و کوچک و بزرگ و زن و مرد نمي‌شناسد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي ادامه داد: در نهضت عاشورا امام حسين (ع) نماز جماعت برپا مي‌کند و سخن از حق الناس مي‌کند يعني بايد هر کسي مي‌خواهد در راه ايثار و شهادت گام بردارد بايد پاک باشد و هيچ نقطه تاريکي در زندگي او وجود نداشته باشد.
وي گفت: در فرهنگ عاشورا دنيا مزرعه و ايستگاهي است که آخرت انسان را مي‌سازد. فرهنگ بسيجي فرهنگ هوشمندي است و امروز دشمنان به اين نتيجه رسيده‌اند که در برابر جمهوري اسلامي ايران با جنگ سخت حريف نيستند؛ زيرا آن را در 8 سال دفاع مقدس تجربه کرده‌اند و ايران اسلامي با تمام قوا در جلوي مستکبرين ايستاد. جنگ امروز جنگ نرم است و جا و مکان دشمن نامعلوم است و زمان حمله مشخص نيست و دشمن هر آن پوشش و عمل خود را تغيير مي‌دهد.
قدمي افزود: بايد افتخار کنيم که در چنين شرايطي لباس بسيجي بر تن داريم و بايد با ترفندهاي دشمن در جنگ نرم آشنا باشيم.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استثنايي افزود: شرايط تربيت در حال حاضر سخت شده است و بايد تربيت را به روز کنيم تا نسل آينده ما با ترفندهاي دشمن آشنا شود؛ زيرا انقلاب اسلامي امانتي است که در اختيار ما قرار داده شده است و بهترين خون ها در اين راه داده شده است.
وي ادامه داد: اميدواريم با تبلور فرهنگ حسيني در تربيت نسل آينده بتوانيم با حرکتي خدايي جزو خدام واقعي نظام اسلامي باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن