تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813026600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج مروج فرهنگ استکبار ستیزی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان: بسیج مروج فرهنگ استکبار ستیزی است دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر اصیل انقلابی است وترویج فرهنگ استکبار ستیزی از وظایف بسیج است.
۱۳۹۴ جمعه ۶ آذر ساعت 08:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حامد علامتی همزمان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج ریشه در آموزه های اسلامی و دینی داشته و همواره راهگشای بسیاری از مشکلات و بحران ها بوده است و در این مسیر تمام نهاد ها ی انقلابی باید مصمم باشند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بسیج تفکر و اندیشه ای است با روحیه استکبار ستیز که در برهه‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور پررنگ داشته و موجب شکست توطئه‌ها دشمنان چه در دفاع مقدس وچه بعد از آن شده است.
  وی گفت: اقدامات بسیجیان می‌تواند اعتقاد و ایمان مذهبی و ولایت‌مدارانه جامعه را افزایش دهد و نقطه حائز اهمیت تفکر بسیجی اعتقاد و ایمان و  تبعیتی است که از ولایت و رهبری دارند.
  علامتی خاطرنشان کرد:روحیه جهادی واستکبارستیزی که امام راحل در تدوین این شجره طیبه به یادگار نهاده است باعث گردیده در تمام عرصه هایی که ضرورت ایجاب کرده بسیج و بسیجیان نقش ایفا کنند.
  وی ابراز داشت: امروز  رویکرد مهمی که بسیج پیش رو گرفته است در حوزه فرهنگ و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان است و در این رزاه مسئولیت سنگینی برای مبارزه با استکباردر ابعاد مختلف بر دوش دارد .
  دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:ولایت مداری و ولایت پذیری از رهبری الهی بر پایه اعتقاد و ایمان دینی یکی دیگر از اختصاصات بارز این نهاد مقدس انقلابی است واین اصل بایستی همیشه بین بسیجیان تداوم داشته باشد.
  وی هدف بسیج در کشور را نگهبانی از انقلاب و دستاورهای آن برشمرد و گفت: تشکیل بسیج قدرت نفوذ رهبری را نشان داد و صداقت و ایثارگری را در کشور ما نهادینه کرده و اکنون بسیجی به یک نیروی صادق، بی توقع مبارز ،استکتبار ستیز و همیشه در صحنه تبدیل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن