تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش الله کرم به عکس‌ منتسب به دخترش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکنش الله کرم به عکس‌ منتسب به دخترش




رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با بیان اینکه تصویر منتسب شده به دختر وی در صفحات اجتماعی کاملا کذب است اظهار داشت: من تنها دو پسر دارم و خداوند متعال هیچگاه توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد.





خبرگزاری میزان: رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با بیان اینکه تصویر منتسب شده به دختر وی در صفحات اجتماعی کاملا کذب است اظهار داشت: من تنها دو پسر دارم و خداوند متعال هیچگاه توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد.

اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

این رسانه‌های معاند با انتشار این شایعه که در شبکه‌های مجازی نیز در حال گسترش است، مدعی شدند: «این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود، تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را  در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد».

خداوند توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد

سردار حسین الله کرم با بیان اینکه تصویر منتسب شده به دختر وی در صفحات اجتماعی کاملا کذب است اظهار داشت: من تنها دو پسر دارم و خداوند متعال هیچگاه توفیق داشتن دختر را به بنده عطا نکرد.

وی با اشاره به اهداف پشت پرده این شایعه سازی ها عنوان کرد: ممکن است ضدانقلاب بخواهد برای مسئولینی که در این جامعه سالم زندگی می کنند، مانع تراشی و ایجاد بحران کند و بعد از انتشار خبرهای متعدد از رسوایی های فرزندان مسئولین، این بار بخواهند سر بقیه را هم ببرند.

الله کرم ادامه داد: از طرف دیگر ممکن است عده ای گمان کنند که من قصد ثبت نام و کاندیداتوری برای مجلس یازدهم را دارم و برای مانع تراشی بر سر راه این حضور، این کارهای زشت را انجام دهند در حالیکه شرکت کردن یا نکردن من در انتخابات اسفند ماه اصلا مشخص نیست.

وی در پایان نیز تاکید کرد: متاسفانه خبر این شایعه در حال حاضر در راس خروجی های بسیاری از سایت های مطرح معاند است درحالیکه اطمینان دارم گستره ی انتشار خبر تکذیبیه من بسیار محدودتر خواهد بود.







تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن