تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820200489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی فعالیت های خود را توسعه خواهد داد.


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی خبر داد: باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی اراک یکی از قدیمی ترین باشگاه های استان می باشد و فعالیت های خود را در زمینه ورزش توسعه خواهد داد.
مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در دیدار با نظام آبادی مسئول امور ورزش شرکت ماشین سازی با اعلام این خبر افزود : باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی اراک یکی از قدیمی ترین باشگاه های استان می باشد که قهرمانان زیادی را به استان معرفی کرده است .
ملکی تصریح کرد: شرکت ماشین سازی اراک یکی از حامیان ورزش بوده است و در حال حاضر نیز تیم اسکیت را مورد حمایت خود قرار داده و شاهد درخشش اسکیت بازان استان نیز بودیم.
نظام آبادی مسئول امور ورزش شرکت ماشین سازی نیز در این نشست گفت: باشگاه ماشین سازی اراک از قدیم در رشته های مختلف در ورزش استان و ورزش کارگری حضور پررنگ داشته است ودر حال حاضر نیزآمادگی خود را برای برگزاری مسابقات و اردو ها وکلاس های آموزشی اعلام می دارد.
وی تصریح کرد:باشگاه ماشین سازی برنامه های خوبی را برای ورزش کارگری و ورزش استان پیش بینی کرده که بر اساس تقویم کاری و با هماهنگی مسئولین شرکت به اجرای این تقویم می پردازد.
خبرنگار گروه ورزشی : ا . آقارضی [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی فعالیت های خود را توسعه خواهد داد.






یکشنبه ، ۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن