تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805599086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت رهبر مخالفان پیروز انتخابات آرژانتین/جاسوسی آمریکا از شرکت نفت ونزوئلا/تظاهرات در هائیتی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت
رهبر مخالفان پیروز انتخابات آرژانتین/جاسوسی آمریکا از شرکت نفت ونزوئلا/تظاهرات در هائیتی
پیروزی رهبر مخالفان در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، جاسوسی آمریکا از شرکت نفت ونزوئلا، تظاهرات در هائیتی و انفجار در پالایشگاه نفت مکزیک از مهمترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.

خبرگزاری فارس: رهبر مخالفان پیروز انتخابات آرژانتین/جاسوسی آمریکا از شرکت نفت ونزوئلا/تظاهرات در هائیتی



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، پیروزی رهبر مخالفان در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، جاسوسی آمریکا از شرکت نفت ونزوئلا، تظاهرات در هائیتی و انفجار در پالایشگاه نفت مکزیک از مهمترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است. مشروح این اخبار در زیر آمده است. *********** پایان 12 سال حکومت کرشنرها در آرژانتین/رهبر اپوزیسیون رئیس جمهور آرژانتین شد
رسانه آرژانتینی «ته‌لام» گزارش داد که رهبر اپوزیسیون آرژانتین با کسب 51.42 درصد آرا پیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.
«ماکری» وزیر امور خارجه جدید آرژانتین را معرفی کرد رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین اعلام کرد «سوسانا مالکورا» وزیر امور خارجه، تجارت بین‌المللی و فرهنگ دولت جدید این کشور خواهد بود.
انتقاد رئیس‌جمهور اکوادور از مداخله «ماکری» در امور داخلی ونزوئلا رئیس‌جمهور اکوادور، رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین را به علت مداخله در امور داخلی ونزوئلا مورد انتقاد قرار داد.
«ماکری» قراردادهای هسته‌ای آرژانتین با چین و روسیه را بازبینی می‌کند رسانه کوبایی «پرنسا لاتینا» گزارش داد که دولت جدید آرژانتین قراردادهای هسته‌ای این کشور با چین و روسیه را مورد بازبینی قرار خواهد داد.
رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین با «فرناندز» دیدار کرد رسانه کوبایی «کوبا‌دباته» گزارش داد که رئیس‌جمهور کنونی و رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین برای انجام اقدامات لازم جهت انتقال دولت در این کشور با یکدیگر دیدار کرده‌اند.
«داعش» مکزیک را تهدید به حمله تروریستی کرد گروه تکفیری تروریستی «داعش» در تازه‌ترین پیام ویدیویی خود 60 کشور دیگر از جمله مکزیک را تهدید به حمله تروریستی کرد.
آمریکا و کوبا سند همکاری مشترک امضا کردند آمریکا و کوبا یک سند همکاری مشترک در زمینه محیط زیست امضا کرده‌اند.
امیر قطر وارد ونزوئلا شد امیر قطر در ادامه سفرهای خود به کشورهای آمریکای لاتین، شب گذشته وارد ونزوئلا شد.
زلزله 7.5 ریشتری مرز برزیل و پرو را لرزاند رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» از وقوع یک زلزله 7.5 ریشتری در مرز مشترک بین برزیل و پرو خبر داد.
انفجار در پالایشگاه نفت مکزیک پالایشگاه نفتی دولتی «پیمکس» در استان «اوآکساکا» مکزیک روز گذشته شاهد وقوع انفجار مهیبی بود که بر اثر آن دست‌کم 8 نفر زخمی شدند.
ابراز خرسندی اپوزیسیون ونزوئلا از پیروزی «ماکری» در انتخابات آرژانتین اپوزیسیون ونزوئلا پیروزی «مائوریسیو ماکری» در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را تبریک گفته و اعلام کرد که پیروزی اپوزیسیون در انتخابات آرژانتین الهام بخش پیروزی اپوزیسیون در انتخابات پارلمانی ونزوئلا نیز است.
رئیس‌جمهور کوبا با امیر قطر دیدار کرد رسانه کوبایی «کوبا دباته» گزارش داد: امیر قطر که برای انجام یک سفر رسمی به کوبا رفته، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرده است.
تظاهرات ضد آمریکایی کارکنان شرکت‌های نفتی ونزوئلا رسانه ونزوئلایی «نوتیسیاس ونزولانو» گزارش داد که کارکنان شرکت‌های نفتی ونزوئلا در واکنش به افشای جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از شرکت نفتی دولتی این کشور، دست به تظاهرات ضد آمریکایی زده‌اند.
ماکری: یادداشت تفاهم ایران و آرژانتین درباره آمیا را لغو می‌کنم رئیس‌جمهور منتخب آرژانتین از ارسال لایحه‌ای به کنگره کشورش برای لغو یادداشت تفاهم ایران و آرژانتین درباره «آمیا» خبر داد و گفت که این یادداشت تفاهم نه تنها کمکی به اتحاد آرژانتینی‌ها نکرده بلکه تصویر منسجم ملت آرژانتین در اذهان جهانیان را مخدوش ساخته است.
اپوزیسیون هائیتی آتش اعتراضات را شعله‌ور کرد رسانه کوبایی «پرنسا لاتینا» گزارش داد که اپوزیسیون هائیتی بار دیگر در راستای هشدار به دولت و اعتراض به نتایج انتخابات این کشور، آتش اعتراضات را شعله‌ور کرد و مردم را به خیابان‌ها کشاند.
کلمبیا فرمان عفو 30 نفر از اعضای «فارک» را صادر کرد رسانه ونزوئلایی «تله سور» به نقل از دولت کلمبیا از عفو 30 نفر از اعضای نیروهای مسلح انقلابی کلمبیایی (فارک) با هدف ایجاد اعتماد‌سازی خبر داد.
سازمان ملل خواستار حفاظت از روزنامه‌نگاران در برزیل شد رسانه بولیویایی «لارازون» گزارش داد که کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در پی مرگ 2 روزنامه‌نگار در برزیل خواستار حفاظت از روزنامه‌نگاران در این کشور شده است.
300 رهبر دهقان کلمبیایی در سال 2015 به قتل رسیدند رسانه ونزوئلایی «تله سور» گزارش داد که در سال 2015 حدود 330 نفر از رهبران دهقانان کلمبیایی کشته شده‌اند در حالی که 6 هزار نفر دیگر در زندان به سر می‌برند.
وعده رئیس جمهور ونزوئلا برای پیروزی در انتخابات پارلمانی رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» به نقل از رئیس جمهور ونزوئلا نوشت که پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی کشور برای تحول رادیکال انقلابی در کشور اقدام خواهد کرد.
پلیس برزیل برای متفرق کردن معترضین از مقابل کنگره متوسل به زور شد پلیس برزیل موفق به عقب راندن معترضینی شد که در مقابل کنگره ملی این کشور اردو زده و خواستار عزل رئیس‌جمهور این کشور شده‌اند.
فرار گسترده مکزیکی‌ها از آمریکا رسانه ونزوئلایی «کورئو دل اورینوکو» به نقل از مرکز تحقیقاتی «پیو» از بازگشت 140 هزار مکزیکی در بین سال‌های 2009 تا 2014 از آمریکا به مکزیک خبر داد.
پرویی‌ها در اعتراض به گسترش جرم و جنایت تظاهرات کردند رسانه کوبایی «پرنسا لاتینا» در گزارشی از تظاهرات گسترده مردم پرو، کارفرمایان و اتحادیه‌های کارگری در اعتراض به افزایش جرم و جنایت در این کشور خبر داد.
آمادگی برزیل برای تامین امنیت المپیک 2016 رسانه کوبایی «کوبادباته» به نقل از وزیر دادگستری برزیل از آمادگی کامل برزیل برای تامین امنیت برگزاری بازی‌های المپیک سال 2016 خبر داد.
اعتصاب کارکنان شرکت «پتروبراس» برزیل پایان یافت رسانه مکزیکی «لاخورنادا» گزارش داد که اعتصاب 20 روزه کارکنان شرکت نفتی دولتی «پتروبراس» برزیل پایان یافته است.
ونزوئلا جاسوسی آمریکا از شرکت نفتی ونزوئلا را محکوم کرد رسانه بولیویایی «کورئو‌دل‌سور» گزارش داد که وزارت امور خارجه ونزوئلا اعتراض رسمی خود به جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از شرکت نفتی دولتی این کشور را ابراز داشته است.
مادورو و مورالس خواستار دیدار پوتین در تهران شدند رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که روسای جمهور ونزوئلا و بولیوی در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع کشورهای صادرکننده گاز خواستار دیدار با رئیس جمهور روسیه شدند. انتهای پیام/

http://fna.ir/VM8CXJ





94/09/07 - 09:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن