تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتين از عدم عذرخواهي مقامات ترکيه ابراز تاسف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پوتين از عدم عذرخواهي مقامات ترکيه ابراز تاسف کرد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه از اینکه مسکو تاکنون عذر خواهی آنکارا را دو روز بعد از آنکه ارتش ترکیه یک هواپیمای جنگی روسیه را نزدیک مرز سوریه سرنگون کرد دریافت نکرده است ابراز تاسف کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پوتین در مراسمی که از تلویزیون روسیه پخش می شد، گفت: « ما هنوز نه عذر خواهی صریح مقامات ترکیه، نه پیشنهاد آنها برای جبران این عمل و خسارات وارد شده نه وعده ای برای مجازات عوامل این جنایت را نشنیده ایم .» 


به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، رئیس جمهور روسیه همچنین از کسانی انتقاد کرد که « قاچاق نفت، اعضای بدن انسان، مواد مخدر، آثار هنری و سلاح » را پوشش می دهند که منبع تامین بخش عمده درآمد داعش است.


ولادیمیر پوتین بدون اسم بردن از ترکیه گفت:‌ « برخی افراد با کمک این پوشش قاچاق برای به دست آوردن صدها میلیون و میلیاردها دلار ادامه می دهند .»


دمیتری مدودف نخست وزیر روسیه روز چهارشنبه ترکیه را به « محافظت از فعالان داعش » متهم و اعلام کرد « در ترکیه منافع مالی مستقیم برخی افراد در فروش نفت در مناطق تحت کنترل تکفیری ها است.»


جنگنده های ترکیه روز سه شنبه هواپیمای سوخوی اس یو 24 روسیه را نزدیک مرز سوریه سرنگون کردند. آنکارا اعلام کرد این هواپیما وارد حریم هوایی ترکیه شده بود اما به گفته مقامات روسیه این هواپیما در حریم هوایی سوریه در حال انجام ماموریت بود.


یکی از دو خلبان این هواپیما کشته شد و خلبان دیگر در عملیاتی که منجر به کشته شدن یک سرباز روس شد، نجات داده شد. 


تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - 26 November 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن