تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 24 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799865097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بيني آينده بازار سرمايه در هاله اي از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۱ب.ظ)
مدير عامل شرکت مشاوره سرمايه گذاري اماکو در گفتگو با موج: پيش بيني آينده بازار سرمايه در هاله اي از ابهام موج - عباسي گفت: انتظار بهبود بازار در سال جاري با ابهام رو به رو است و انتظار گشايش و بهبود در بازار براي سال آينده نيزدور از انتظار است.
محسن عباسي مدير عامل شرکت مشاوره سرمايه گذاري اماکو در گفتگو با خبرنگار موج با بيان اين مطلب گفت: در حالت تئوري شرايط خوبي در انتظار بسياري از صنايع چون حمل و نقل، بيمه، بانک، تجهيزات برخي از گروه هاي خودرويي و قطعه سازان، صنايع نفت، گاز و پتروشيمي خواهد بود و ولي در واقع نمي توانند شانس خوبي پس از اجرايي شدن توافقات داشته باشند.
وي در اين باره افزود: تمامي گشايشات در يک زمان اتفاق نخواهد افتاد و در شرکت ها و صنايع مختلف به صورت متفاوت اثر خود را نشان خواهد داد و اين امر لزوما به معناي بهبود درآمد اين صنايع نخواهد بود.به طور مثال در گروه تجهيزات شاهد افزايش واردات، در پتروشيمي ها افزايش فروش، بانک ها افزايش کانال هاي راتباطي را شاهد خواهيم بود و اين به معناي افزايش سودآوري کليه صنايع بورسي نخواهد بود.
مدير عامل شرکت مشاوره سرمايه گذاري اماکو با بيان عدم تاثير توافقات در برخي صنايع اظهار داشت: رفع تحريم ها براي يک سري از شرکت ها ريسک بيشتري نسبت به منافع خواهد داشت و در خلا نمي توان براي آينده صنايع بورسي پيش بيني دقيقي داشت.
عباسي با بيان مشکلات زير ساختي صنايع بورسي تصريح کرد: صنايع بورسي در حال حاضر با مشکلات داخلي چون هزينه هاي داخلي شديد، نا مشخص بودن نرخ ارز، قيمت گذاري دستوري بر روي کالا ها دست و پنجه نرم مي کنند و پيش بيني بهبود شرايط تا پايان سال و يا اوايل سال آينده منطقي به نظر نمي رسد و رفع تحريم ها هيچ کمکمي به صنايع نخواهد کرد.
وي در ادامه تصريح کرد: معضلات داخلي صنايع مانع از اين مي شود که بتوان رشد بازار سرمايه را به اجرايي شدن توافقات هسته اي گره بزنيم و اين موضوع در بلند مدت اثر خود را خواهد داشت و در اين ميان ممکن است بازار پرش کوچکي براي رشد داشته باشد و با نزديکي به سال مالي آينده براي شرکت هاي بورسي نبايد انتظار معجزه را در بورس داشت.
مدير عامل شرکت مشاوره سرمايه گذاري اماکو با اشاره به کمبود نقدينگي در صنايع گفت: در حال حاضر صنايع با مشکل بزرگ کمبود نقدينيگي رو به رو هستند و اين امر باعث مي شود صنايع نتوانند بازدهي مناسبي براي سهامداران داشته باشند و سودي تقسيم کنند.
عباسي در خصوص شرايط بازار در سال آينده گفت: انتظار بهبود بازار در سال جاري با ابهام رو به رو است و انتظار گشايش و بهبود در بازار براي سال آينده نيزدور از انتظار است.
وي در پاين خاطر نشان کرد: تير نهايي مسولين بازار سرمايه براي بهبود شرايط اجرايي شدن توافقات است که انتظار بهبود روند صنايع در اين برهه زماني و با وجود ابهام در وضعيت اقتصادي کشور دور از واقعيت است و با اين وجود انتظار سرمايه گذاري خارجي در بازار سرمايه چندان منطقي به نظر نمي رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن