تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820236268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فرودگاه آبادان در دو حوزه هوانوردي و غير هوانوردي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۶:۴۷ق.ظ)
توسعه فرودگاه آبادان در دو حوزه هوانوردي و غير هوانوردي موج - رئيس هيات مديره و مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور گفت: برنامه‌ريزي براي توسعه فرودگاه آبادان در دو حوزه هوانوردي و غير هوانوردي در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرودگاه آبادان، رحمت‌اله مه‌آبادي در آيين توديع و معارفه مدير فرودگاه آبادان با اشاره به برنامه‌هايي که براي توسعه فرودگاه آبادان در دو حوزه هوانوردي و غير هوانوردي است و همچنين همکاري مؤثر سازمان منطقه آزاد اروند با شرکت فرودگاه‌ها در تحقق برنامه‌هاي اين فرودگاه اظهار اميدواري کرد: به زودي با اعزام هواپيماي فلايت چک، ILS فرودگاه را ارزيابي تا با بهره‌برداري از اين ابزار فرود، ميزان تاخيرات پروازي و ابطال پروازها در شرايط گردوغبار و ديد پايين را کاهش دهيم.
مه‌آبادي گفت: براساس برنامه‌هاي اداره کل هواشناسي استان خوزستان قرار است سيستم R.V.R نصب شود که ترکيب اين دو ابزار در کنار همديگر مي‌تواند به افزايش پروازها و جلوگيري از ابطال پروازي در شرايط نامناسب جوي کمک کند.
وي تصريح کرد: در حوزه غير هوانوردي و فرودگاهي هم مهم‌ترين طرح، توسعه ترمينالي است که قرار است شش هزار مترمربع فضاي ترمينالي در فاز نخست اجرا شود و در فاز دوم نيز ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ مترمربع به اين فضا اضافه شود.
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور يادآور شد: در کنار طرح توسعه ترمينال با همکاري سازمان منطقه آزاد اروند، محوطه‌سازي و زيباسازي محيط فرودگاه هم جز برنامه‌ها است.
مه‌آبادي با اشاره به جايگاه مسافران و لزوم ارتقاي سطح خدمات‌رساني گفت: تکريم مسافران و ارائه خدمات بهتر مسافري از جمله اولويت‌ها در سياست جديد شرکت فرودگاه‌هاي کشور است.
وي اظهار اميدواري کرد: فرودگاه آبادان هم به سرعت به قافله ارتقاي سطح خدمات‌رساني بپيوندد تا بتوانيم با ارائه خدمات بهتر در همه جهات در حوزه فرودگاهي و ناوبري هوايي رضايت مردم عزيز آبادان و خرمشهر و مسافراني که به اين فرودگاه مي‌آيند را بيشتر تأمين کنيم.
گفتني است: در حاشيه اين مراسم مديرعامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور از پروژه‌ها، طرح‌هاي انجام شده و در حال انجام از جمله سيستم کمک ناوبري فرود اتوماتيک و... واحدهاي مراقبت پرواز، ايمني و آتش‌نشاني و مخابرات هواپيمايي بازديد کرد و از نزديک در جريان نحوه فعاليت و روند اجراي طرح‌ها و پروژه‌ها قرار گرفت.
يادآور مي‌شود؛ مومني‌رخ، عضو هيات مديره و حسين اسفندياري، مشاور اجرايي مدير عامل، در اين سفر مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور را همراهي کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن