تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820369998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز ثبت‌نام كلاس‌هاي آموزش قرآن در دارالقرآن سپاه كرج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آغاز ثبت‌نام كلاس‌هاي آموزش قرآن در دارالقرآن سپاه كرج
گروه فعاليت‌هاي قرآني: دارالقرآن سپاه شهرستان كرج براي برپايي دوره‌هاي آموزشي قرآن در سال جاري از اوايل خرداد ماه اقدام به ثبت نام از علاقه‌مندان كرده است.
«مجتبي آمركاشي» مسئول آموزش دارالقرآن سپاه شهرستان كرج در گفت وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) با بيان اين مطلب و با اشاره به اينكه ثبت نام در اين كلاس‌ها تا پنجم تيرماه ادامه دارد، اظهار كرد: شركت‌كنندگان اين كلاس‌هاي آموزشي در رشته‌هاي روخواني، روان‌خواني، قرائت، حفظ، تجويد و صوت و لحن قرآن كريم آموزش‌هاي لازم را فرا مي‌گيرند.

وي در ادامه افزود: همچنين كلاس‌هاي رشته حفظ در دو بخش حفظ مقدماتي و حفظ پيشرفته قرآن كريم براي علاقه‌مندان عرضه مي‌شود.

آمركاشي يادآور شد: اين كلاس‌هاي آموزشي تمام روزهاي هفته براي دختران و پسران در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان برگزار خواهد شد.

وي در ادامه گفت: اين دوره‌هاي قرآني توسط «صالح اطهري‌فرد، برهاني، عسگري و مجتبي آمركاشي» با رعايت شيوه‌هاي تدريس نوين قرآن كريم صورت خواهد گرفت.

مسئول آموزش دارالقرآن سپاه شهرستان كرج افزود: شركت‌كنندگان اين دوره‌هاي آموزشي بعد از كسب امتياز قبولي در آزمون اين رشته‌ها از سوي دارالقرآن سپاه گواهينامه پايان دوره دريافت خواهند كرد.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 792]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن