تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات سازمان حج و زيارت در اختيار زائران اربعين قرار مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۱۶ب.ظ)
امکانات سازمان حج و زيارت در اختيار زائران اربعين قرار مي‌گيرد موج - مديرکل حج و زيارت لرستان گفت: سازمان حج و زيارت تمام زيرساخت‌هاي خود را به‌طور خاص در اختيار زائران اربعين حسيني گذاشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد خسروي، مديرکل حج و زيارت لرستان، عصر شنبه، 30 آبان ماه در دومين جلسه ستاد اربعين حسيني که در استانداري لرستان برگزار شد، گفت: داخل محدوده مرزي به جهت اين‌که شهرک زرباطيه وجود دارد مي‌توان از امکانات اوليه استفاده کنيم .
وي با اشاره به اين‌که داخل خود استان خوشبختانه سپاه مکان‌هايي را به جهت پذيرايي فراهم کرده است، افزود: ما به جهت پذيرايي در مرز خيلي بحث ايستايي نداريم و موضوع مهم ما انتقال است و مهم‌ترين وظيفه پايانه‌ها هدايت است.
مديرکل حج و زيارت لرستان بيان کرد: خروجي امسال خيلي راحت‌تر و روان‌تر است و با توجه به اين حالت در اسرع وقت انتقال زائران به استان را بايد داشته باشيم و در زمينه بازگشت و تدبير براي انتقال زائران در اسرع وقت از مهم‌ترين کارها است .
وي عنوان کرد: نکته ديگر حضور زائران ديگر استان‌ها در استان ما است که در شهرهاي مختلف عبور مي‌کنند و بهتر است در ورودي و خروجي شهرها امکانات سرراهي براي زائران داشته باشيم و در خدمت آنها باشيم .
خسروي گفت: سازمان حج و زيارت تمام زيرساخت‌هاي خود را به‌طور خاص در اختيار زائران اربعين حسيني گذاشته است و تمام تشکيلات شرکت شمسا در جهت روان‌سازي است.
وي با يان اين‌که مردم عراق به جهت مهمان‌نوازي از زوار پذيرايي خوبي را دارند، افزود: ايستگاه زرباطيه بهترين مکان است چراکه زائران در اين ايستگاه خسته هستند و به‌خاطر رفع خستگي بايد از لحاظ غذايي حداقل رفع مشکل شود.
مديرکل حج و زيارت لرستان گفت: مهم‌ترين مشکل بحث انتقال زائران از مهران به استان است چراکه بيش 70 درصد از زائران عتبات از مرز مهران خارج مي‌شوند و اين شهر توانمندي‌هاي محدودي دارد که بزرگ‌ترين خدمت ما انتقال سريع و به‌موقع زائران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن