تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تب و تاب پذيرش خارجي‌‌ها را نداريد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تب و تاب پذيرش خارجي‌‌ها را نداريد
رئيس اتاق ايران با بيان اينكه تب و تاب لازم را از فعالان اقتصادي براي همكاري با خارجي‌ها نمي‌بينم، گفت: براي دريافت سريع فرصت‌هاي اقتصادي از خارجي‌ها «جنب و جوش» كنيد.
رئيس اتاق ايران با بيان اينكه تب و تاب لازم را از فعالان اقتصادي براي همكاري با خارجي‌ها نمي‌بينم، گفت: براي دريافت سريع فرصت‌هاي اقتصادي از خارجي‌ها «جنب و جوش» كنيد.
محسن جلال‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در روزهاي ابتدايي كه هيئت‌هاي تجاري خارجي تصميم به ورود و مذاكره با دولت و فعالان اقتصادي ايران گرفتند، تنها ۳۰ درصد از هيئت‌ها براي مذاكره با بخش خصوصي به اتاق بازرگاني هدايت مي‌شدند اما اكنون بالغ بر ۹۰ درصد هيئت‌هاي تجاري حتماً با نمايندگان بخش خصوصي و رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني ديدار مي‌كنند.
وي تصريح كرد: قول و شهادت مي‌دهم كه آنچه بايد به عنوان مقدمات حضور خارجي‌ها در ايران رعايت شود، لحاظ خواهد شد و جاي نگراني جدي آنجاست كه بخش خصوصي نتواند شرايط را به نفع خود رقم زند.
به گفته جلال پور، فعالان اقتصادي بايد تمامي پيش شرط‌هاي لازم براي جذب شريك خارجي را رعايت كنند و اگر هم نياز باشد، بايد طرح توجيهي، صورت‌هاي مالي حسابرسي شده بين‌المللي و شفاف‌سازي عرصه كاري و فعاليت خود در شركت تحت مديريت را براي خارجي‌ها فراهم كرده و در اختيارشان قرار دهند تا شرايط براي عقد قراردادهاي بين‌المللي في مابين مهيا شود.

منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن