تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین درآمد برای هیئت های تیراندازی استانهای کشور در اولویت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دبیر فدراسیون تیراندازی:
تامین درآمد برای هیئت های تیراندازی استانهای کشور در اولویت است

لیگ تیراندازی با کمان ریکرو و کامپوند


شناسهٔ خبر: 2973602 - شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
استانها > قزوین

قزوین- دبیر فدراسیون تیراندازی کشور گفت: با تدبیر و برنامه ریزی بدنبال تامین درآمد برای هیئت های تیراندازی استانها هستیم تا فعالیتهای این رشته ورزشی تقویت شود. به گزارش خبرنگار مهر، نواب نوری در حاشیه برگزاری دومین همایش دبیران هیئت های تیراندازی سراسر کشور در قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در این همایش پس از برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی به راهکارهای خوبی برای برنامه های آتی رسیدیم. دبیر فدراسیون تیراندازی کشور تصریح کرد: در این همایش موضوعات مختلفی پیرامون مسائل اجرایی هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت که در نشست سالیانه استان ها قرصت بررسی آن را نداریم. وی افزود: مجمع عمومی که بصورت سالیانه در فدراسیون ها برگزار می شود دارای چارچوب های مشخصی است و باید گزارش های مهم مورد توجه قرار گیرد و موضوعات اجرایی و چالش برانگیزی که هر روز هیئت ها و فدراسیون با آن درگیرند در جلسات بعدی بررسی شود.

نوری یادآورشد: در نشست دبیران که مدیران اجرایی هیئت ها نیز هستند چالش های پیش رو از جمله تامین درآمد به روشهای مختلف بررسی می شود تا بتوانیم به نتیجه مشخصی برسیم. وی بیان کرد: راهکارهایی که در چند دوره در مجامع مختلف ارائه و جمع بندی شده است در این نشست ارائه شد و پس از تبادل نظر با هیئت ها امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم منابع درآمدی خوبی برای هیئت ها پیش بینی و تعریف کنیم. دبیر فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: در رقابت های قهرمانی آسیا به کسب سهیمه المپیک ۲۰۱۶ ریو امیداوریم  هستیم و با توجه به لغو کسب سهمیه در رقابت های قهرمانی آسیا در کویت بر اساس اعلام فدراسیون جهانی قرار است رقابت های آسیایی برای کسب سهیمه المپیک در یکی از کشورهای امارات، قطر یا هندوستان در بهمن یا اسفند ماه امسال برگزار شود که تیم ایران هم در رشته تفنگ و تپانچه در آن شرکت خواهد کرد و ما هم برای کسب سهمیه بسیار امیدوار هستیم. نوری افزود: رشته تیراندازی در بازی های المپیک در ۱۵ ماده برگزار می شود که توزیع ۴۵ مدال طلا، نقره و برنز اول تا سومی در آن بیانگر اهمیت این رشته در المپیک است که امیدواریم ورزشکاران کشورمان هم از این مدالها سهمی داشته باشند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن