تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگيري مدافع فولاد با يک مامور انتظامي در بازي ديشب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۵ق.ظ)
درگيري مدافع فولاد با يک مامور انتظامي در بازي ديشب موج- مدافع مصدوم تيم فوتبال فولادخوزستان در بين دو نيمه ديدار پر حاشيه اين تيم با استقلال تهران درگيري شديدي با يکي از ماموران نيروي انتظامي ورزشگاه پيدا کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اميد خالدي در اين خصوص اظهار کرد: من و يوسف وکيا در اين بازي مصدوم بوديم و به همين دليل بازي را از جايگاه ويژه تماشاگران دنبال مي‎کرديم.
وي ادامه داد: زماني که نيمه اول به پايان رسيد من و يوسف از جايگاه به سمت پايين آمديم تا وارد زمين شويم و به همراه تيم به رختکن برويم. در اين لحظه يکي از ماموران جلوي ما را گرفت و گفت اجازه پايين آمدن نداريد که من کارت تيم را که مشخص مي‎کرد بازيکن تيم هستم به او نشان دادم ولي يوسف به دليل اين که کارتش همراهش نبود اجازه عبور پيدا نکرد که من به آن مامور گفتم که يوسف بازيکن ماست و آن مامور نيز گفت که من او را نمي‌شناسم و اجازه عبور نمي‌دهم.
بازيکن تيم فولادخوزستان افزود:در همين حين همکار آن مامور که اتفاقا هم درجه‎اي او نيز بود، آمد و به آن مامور که دوستش بود گفت اين يوسف وکيا بازيکن تيم‌ملي اميد و فولاد است و بگذار به همراه خالدي برود ولي آن مامور بازهم مقاومت کرد و گفت اجازه نمي‎دهم.
وي اضافه کرد: خلاصه بعد از اصرارهاي من آن مامور به من گفت تو برو و من وکيا را به دنبال تو مي‌فرستم. بعد از آنکه من به تونل رسيدم متوجه شدم که يوسف همچنان گير است و به او اجازه نمي‎دهند از جايگاه به سمت رختکن برود. بنابراين دوباره برگشتم و به آن مامور گفتم چه شد پس؟ چرا وکيا را نفرستاديد؟ که او در پاسخ گفت سرمان شلوغ است و نتوانستيم! من هم به او گفتم اين مساله چه ربطي به شلوغي دارد؟ بازيکن بايد سريع به رختکن برود، چرا نمي‎گذاريد؟
خالدي عنوان کرد: در اين لحظه آن مامور وکيا را آزاد کرد که برود ولي پشت بند آن يک سري الفاظ ناشايست به کار برد که من نيز به اين مساله معترض شدم و گفتم چرا اين حرف‌ها را مي زني؟ حق بازيکن است که به رختکن برود که بازهم توهين کرد. من نيز به او گفتم چرا توهين مي‎کني و چرا زور مي‎گويي؟ که در همين اثنا يکي ديگر از ماموران آمد و با حالتي خشن، دست و بازوي من را محکم گرفت و از پله‌ها پايين کشيد، به طوري که من سرنگون شدم. او گفت من همه کاره‎ام و قصد بازداشت مرا داشت.
وي افزود: توهين‎هاي اين مامور ادامه داشت و زماني که من جواب او را دادم محکم به سينه و صورت من زد و من نيز براي دفاع از خود، يقه او را گرفتم و درگيري فيزيکي به وجود آمد. خلاصه شرايط طوري شد که ما را به سمت اتاقي که سمت رختکن استقلال بود بردند و آقاي کاهکش، سرپرست تيم به همراه ناظر بازي و همچنين مسوول نيروي انتظامي ورزشگاه آن‌جا آمدند.
اين بازيکن تيم فولادخوزستان گفت: در آن‎جا آن مسوول انتظامي که به نظرم سرهنگ بود از آن ماموري که فحاشي مي‎کرد قضيه را جويا شد که او نيز در جواب گفت: خالدي کارت نداشت و ما طبق دستور از عبور او جلوگيري کرديم که من در همين حين حرف‌هاي آن مامور را تکذيب کردم و بلافاصله کارتم را نشان دادم تا ثابت کنم اين درگيري فقط به دليل فحاشي‎هاي آن مامور بوده است. در نهايت نيز با وساطت آقاي کاهکش و همچنين ناظر بازي و آن سرهنگ قضيه را ختم کرديم تا حاشيه‎اي تيم را فرا نگيرد.
مدافع مصدوم سرخ‌پوشان اهوازي در ادامه در خصوص بازي و شکست ۲ بر صفر برابر استقلال اظهارکرد: به نظرم بازي خوبي بود و ما حتي مي‎توانستيم برنده باشيم. نيمه اول استقلال جز يک شوت نصفه و نيمه از آرش برهاني هيچ کار ديگري نکرد. توپ کاملا دست ما بود و اين ما بوديم که حمله مي‎کرديم و تمام فضاهاي آن‎ها را بسته بوديم.
وي با بيان اين‎که موقعيت‎هاي بسياري در اين بازي توسط ساسان انصاري، چاگو و ساير بازيکنان فولاد از دست رفت، گفت: داور نيز قضاوت خوبي انجام داد ولي معتقدم بايد ميلاد فخرالديني را در اين بازي اخراج مي‎کرد چرا که او يک کارت زرد داشت و انصاري را در يک موقعيت خالي در پشت محوطه جريمه سرنگون کرد.
خالدي در پايان خاطرنشان‌کرد: در مجموع قسمت اين بود که اين بازي را نيز واگذار کنيم و ان‌شاءا... تلاش مي‎کنيم بازي بعدي مقابل استقلال اهواز را با برد پشت سر بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن