تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بر اساس يك نظرسنجي؛دوسوم صهيونيستها خواهان استعفاي اولمرت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بر اساس يك نظرسنجي؛دوسوم صهيونيستها خواهان استعفاي اولمرت هستند
نتايج يك نظرسنجي نشان مي دهد كه بيش از دو سوم صهيونيستها،كناره گيري نخست وزير اين رژيم را در پي رسوايي مالي وي تاييد مي كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه عبري "اسرائيل هيوم"، 70 درصد حاضران در اين نظرسنجي با استعفاي اولمرت موافق و در مقابل تنها 17 درصد خواهان باقي ماندن وي در سمت نخست وزيري هستند.13 درصد نيز رايي نداده اند.

از سوي ديگر 62 درصد شركت كنندگان در نظرسنجي، تمايل خود را به برگزاري انتخابات زودهنگام اعلام كرده و 25 درصد ديگر نيز خواهان تشكيل دولت جديد بدون انحلال پارلمان هستند.

اين نظرسنجي از 500 اسرائيلي به عمل آمد.

درخواستها براي كناره گيري اولمرت پس از آن صورت گرفت كه "موريس تالنسكي" تاجر آمريكايي و شاهد اصلي پرونده رشوه خواري ايهود اولمرت تاييد كرد كه اولمرت چندين بار در جريان مبارزات انتخاباتي در سال 1991 و 1992 از وي رشوه گرفته است.

پليس رژيم اسرائيل تاكنون دو نوبت از ايهود اولمرت به خاطر رشوه خواري درباره اين پرونده بازجويي كرده است.

به گزارش مهر، موضوع وجود فساد در بين مقامهاي رژيم صهيونيستي مطلب جديدي نيست و اغلب مقامهاي اين رژيم هر كدام چندين مورد از فساد اخلاقي و مالي را در پرونده خود دارند و در آخرين نمونه از آنها سال گذشته رئيس رژيم صهيونيستي به دليل فساد اخلاقي مجبور به كناره گيري از سمت خود شد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن