تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ تعرفه ثبت‌نام آزمون‌هاي سازمان سنجش در سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۰ق.ظ)
از سوي معاون اول رئيس جمهور؛ ابلاغ تعرفه ثبت‌نام آزمون‌هاي سازمان سنجش در سال 95 موج - تعرفه ثبت نام در آزمون‌هاي سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1395 تعيين شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، مصوبه دولت درباره تعرفه ثبت نام دريافتي از داوطلبان شرکت در آزمون‌هاي سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1395 را براي اجرا ابلاغ کرد.

متن مصوبه هيات وزيران به شرح زير است:
تعرفه ثبت نام دريافتي از داوطلبان شرکت در آزمون‌هاي سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1395 به شرح جدول زير تعيين مي‌شود. درآمدهاي سازمان سنجش آموزش کشور به حساب خزانه واريز و در بخش درآمد بودجه کل کشور منظور و معادل آن از طريق درج رديف هزينه اي در لوايح بودجه سنواتي در اختيار سازمان مذکور قرار مي‌گيرد.
براي مشاهده جدول ميزان تعرفه‌ها به آدرس http://dolat.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=269267 مراجعه کنيد.
گفتني است اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، اين مصوبه را در تاريخ 25. 8. 1394 براي اجرا به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت امور اقتصادي و دارايي ابلاغ کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن