تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم پورنوگرافی واقعی است؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فیلم پورنوگرافی واقعی است؟




رابطه جنسی فعالیتی است که با هیچ چیز دیگر در زندگی مشابه نیست و زمانی که بین زن و شوهر این اتفاق به خوبی بیفتد، عمق ارتباط و صمیمیت رابطه بیش می‌شود.





وب سایت نی نی بان: رابطه جنسی فعالیتی است که با هیچ چیز دیگر در زندگی مشابه نیست و زمانی که بین زن و شوهر این اتفاق به خوبی بیفتد، عمق ارتباط و صمیمیت رابطه بیش می‌شود.

فیلم پورنوگرافی واقعی است؟


فیلم پورنوگرافی و رابطه اش با مردان



شاید برخی این‌طور استدلال کنند که در حال حاضر پیشرفت‌هایی که در علم و پیشگیری از بارداری صورت گرفته موانع جنسی از میان برداشته شده‌اند و زوجین بعد لذت از رابطه را وارد زندگی‌شان کرده‌اند. این در حالی است که به عقیده بسیاری از متخصصان بسیاری از زوجین اساسی‌ترین موارد را درباره رابطه جنسی نمی‌دانند. با هم برخی از آنها را مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



۸ آزمایش پزشکی ضروری برای خانم‌ ها


فیلم پورنوگرافی و رابطه اش با مردان



فهرستی از همه نکاتی که باید برای سالم ماندن رعایت کنید بنویسید. بدون شک انجام تمرین‌های ورزشی، داشتن تغذیه مناسب و شاید هم مصرف روزانه ویتامین‌ها در فهرست همه افراد دیده می‌شود. بسیار عالی، اما اگر انجام آزمایش‌های پزشکی در فهرستتان جایی ندارد بدون شک برنامه‌ای که تهیه کرده‌اید کامل نیست.


ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...




۴ عادت خطرناک و رایج در کودکان


فیلم پورنوگرافی و رابطه اش با مردان



عادت‌هایی نظیر انگشت مکیدن، پیچاندن مو توسط انگشتان یا کوباندن سر به سطوح در میان نوزادان و خردسالان رایج است. معمولا این دسته از عادت‌ها خطری برای سلامت روحی و روانی کودک به همراه ندارند اما می‌توان به آنها به عنوان یک علامت هشدار دهنده نگاه کرد. توصیه می‌کنیم نوشتار پیش روی را مطالعه کنید تا متوجه شوید که آیا از نظر شما عادت‌های کودک خردسال شما صرفا اقدامی سؤال برانگیز است یا واقعا باید فکری به حال ترک آن کرد.


ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



توصیه هایی برای نوزادان گریه رو!


فیلم پورنوگرافی و رابطه اش با مردان



مهم نیست که چقدر خوب از نوزادتان مراقبت می کنید، گریه یکی از واقعیت های زندگی اوست که آن را خواهید شنید. مهم نیست که چقدر خوب از نوزادتان مراقبت می کنید، گریه یکی از واقعیت های زندگی اوست که آن را خواهید شنید. همیشه نمی توانید گریه او را قطع کنید، اما باید مطمئن شوید که کودک تا حد امکان راحت است؛ در این صورت به او کمک کرده اید که احساس امنیت کند. باید هر کاری که از دست تان بر می آید انجام دهید تا آرام شود و گریه نکند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...








تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن