تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه های اجتماعی در استان زنجان تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان :
سرمایه های اجتماعی در استان زنجان تقویت شود

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان


شناسهٔ خبر: 2968497 - دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
استانها > زنجان

زنجان- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان بر تقویت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: باید سرمایه اجتماعی در جامعه به اقشار تأثیر گذار همچون دانشجویان به خوبی آموزش داده شود. به گزارش خبرنگار مهر، مسیح سلطانی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه اتاق فکر سرمایه اجتماعی باید در استان تشکیل شود افزود: توجه به این مهم باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز به برنامه‌ریزی و ارائه راهکار دارد که در این میان باید دستگاه‌های فرهنگی نسبت به تحقق این مهم مدیریت لازم را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: باید سرمایه اجتماعی در جامعه به اقشار تأثیرگذار همچون دانشجویان به خوبی آموزش داده شود.

سلطانی تأکید کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر یکی از طرح‌هایی است که با مشارکت حداکثری مردم در خصوص کم کردن معضلات این بلای خانمان‌سوز، یک مدیریت در حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

وی بر تقویت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه تأکید کرد و افزود: هرگونه تحرک که باعث نشاط‌آفرینی در جامعه باشد و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شود باید در مدیریت دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تصریح  کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر حرکتی فرهنگی در جامعه است و باید حرکت‌های فرهنگی منسجم و با برنامه جلو بروند.

سلطانی گفت: باید دستگاه‌های فرهنگی نسبت به ارسال برنامه‌های فرهنگی خود به دبیرخانه سرعت لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی یادآور شد: ۱۳ دستگاه فرهنگی عضو کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی هستند و باید برنامه‌های خود را به‌صورت جامع و کامل به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی فرهنگی برنامه‌های خود را در خصوص سرمایه اجتماعی به دبیرخانه ارسال کرده تا برنامه‌ریزی‌ها و راهکارهای لازم تدوین شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن