تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820094870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژه نامه عتبات براي زايران اربعين منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ)
ويژه نامه عتبات براي زايران اربعين منتشر شد موج-پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت با هدف آموزش و اطلاع رساني زائران از آخرين برنامه‌ها و اخبار اربعين حسيني، ويژه نامه عتبات عاليات را به صورت اينترنتي منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام روزبه برکت رضايي، مسؤول پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري از راه اندازي ويژه‌نامه اينترنتي عتبات عاليات به همت حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت و با هدف آموزش تکميلي و اطلاع رساني زايران اربعين حسيني در فضاي مجازي خبر داد.
وي با اشاره به ضرورت‌هاي تسريع در اطلاع رساني و افزايش معلومات زائران عتبات عاليات در سراسر کشور، بر استفاده حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت از تکنولوژي‌هاي روز به ويژه در حوزه فضاي مجازي تأکيد کرد و افزود: ويژه‌نامه اينترنتي عتبات عاليات هم‌اينک به نشانيhttp://hajj.ir/603در اختيار زايران ايراني قرار گرفته است.
برکت رضايي،دسترسي به اطلاعات و متن کامل بيش از 35 کتاب در حوزه تخصصي عتبات عاليات از طريق کتابخانه تخصصي حج در اينترنت را از ديگر مطالب درج شده در اين ويژه‌نامه برشمرد.
مسؤول پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري خاطرنشان کرد: اماکن، بانک فيلم،‌ نگار خانه،بانک‌نرم‌افزاري، فرهنگ زيارت،آموزش مکالمه عربي، نقشه‌هاي مواصلاتي نجف و کربلا، آب‌و هوا و پخش زنده حرم‌هاي مطهر حضرت اباعبدالله الحسين،حضرت عباس و حضرت امام علي (عليهم‌السلام)» از ديگر محتويات اين ويژه‌نامه است.
حجت الاسلام برکت رضايي يادآور شد: در کتابخانه ديجيتالي تخصصي پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، تمامي اطلاعات، کتاب‌ها و مجموعه مقالات دو دهه گذشته بعثه مقام معظم رهبري جمع آوري شده است به گونه اي که تمام نيازهاي مطالعاتي زائران عتبات عاليات در اين کتابخانه برطرف مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن