تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام هنرمندان ۲۰ کشور در جشنواره تجسمي فجر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷ب.ظ)
ثبت نام هنرمندان ۲۰ کشور در جشنواره تجسمي فجر موج - در فاصله کمتر از يک ماه از انتشار فراخوان هشتمين جشنواره تجسمي فجر بيش از 1000 هنرمند از ايران و 20 کشور جهان در سايت جشنواره ثبت نام کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين هنرمندان از کشورهاي آمريکا، اسپانيا، ايتاليا، بلژيک، کانادا، مکزيک، اوکراين، اندونزي، پرو، ترکيه، صربستان، قبرس، کرواسي، کوبا، مالزي، بنگلادش، پاکستان، هند، تايلند و تونس هستند.
مهلت ثبت نام در اين جشنواره تا 28 آذر ادامه دارد و پس از بررسي و انتخاب آثار، هنرمندان و آثار منتخب براي حضور در جشنواره معرفي خواهند شد.
هشتمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر به معرفي آثاري که در قالب بهره مندي از يک يا چند رشته از هنرهاي تجسمي به ساختار رسيده و ايده اي اصيل و مفهومي هنرمندانه را به نمايش بگذارند، مي‌پردازد، بنابراين هنرمندان در ارائه ايده‌هاي خود محدوديت ندارند و مي‌توانند از شيوه‌هاي بياني و اجرايي متنوع استفاده کنند.
اين جشنواره از سوي مرکز هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و با همکاري موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر بهمن و اسفند امسال برگزار مي‌شود و هنرمندان تا 28 آذر فرصت دارند در سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.ir ثبت نام کنند و تصاوير آثار خود را ارسال کنند.
بخش فيلم مستند هنرهاي تجسمي و همايش هنر معاصر ايران و جهاني شدن نيز از برنامه‌هاي هشتمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن