تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805391774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومي پردازشگر اطلاعات ورودي به سازمان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۸ب.ظ)
مدير عامل بانک تجارت در ديدار با رئيس انجمن بين المللي روابط عمومي: روابط عمومي پردازشگر اطلاعات ورودي به سازمان باشد موج - مدير عامل بانک تجارت در ديدار با رئيس انجمن بين المللي روابط عمومي بر لزوم مشارکت بيشتر واحدهاي روابط عمومي در فرايندهاي تصميم سازي و تصميم گيري در سازمان ها تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدابراهيم مقدم در اين ديدار با اشاره به لزوم ارتقا و به روز رساني ساختار و کارکردهاي متداول واحدهاي روابط عمومي در کشور گفت: هميشه بر اين اصل مهم تاکيد مي شود که روابط عمومي بايد چشم و گوش سازمان بوده و بايد آنچه را که از محيط دريافت مي کند به اطلاع تصميم گيران سازمان برساند، اما بسيار مهم است که در دنياي پيچيده امروز که حجم اخبار و تماس هاي ورودي به سازمان ها بسيار زياد است، واحدهاي روابط عمومي نقش تحليل و پردازش اطلاعات را نيز بايد ايفا کرده و درباره آنچه سازمان از کانال هاي ارتباطي مختلف بايد بگويد برنامه ريزي و تصميم سازي کنند.
مدير عامل بانک تجارت با اشاره به لزوم ايفاي نقش مشاوره اي توسط واحدهاي روابط عمومي در بنگاه هاي مالي گفت: يک روابط عمومي تنها در صورتي مي تواند مشاور مناسبي براي مديران سازمان باشد که تاثيرپذيري و تاثيرگذاري مناسبي بر محيط کسب و کار بنگاه داشته باشد و اين امر مستلزم به حداقل رساندن موانع سخن گفتن با مشتريان و دريافت نظرات آنان است.
مقدم نقش واحدهاي روابط عمومي در ايفاي مسووليت هاي اجتماعي شرکت ها را بسيار مهم دانست و تاکيد کرد: يک روابط عمومي موثر، با شناخت درست از حساسيت هاي جامعه، به فعاليت هاي غيرانتفاعي سازمان شکل و جهت مناسب داده و مي کوشد تا اقدامات سازمان در حوزه مسووليت هاي اجتماعي، بازتاب مناسبي از باورها و ارزش هاي انساني کارکنان سازمان نيز باشد.
بارت دي وريس، رئيس انجمن بين المللي روابط عمومي، در اين ديدار با اشاره به سطح مطلوب حرفه اي گرايي در روابط عمومي بانک تجارت گفت: طي بازديدي که از اداره روابط عمومي بانک تجارت داشتم، اين اداره را يک مجموعه هماهنگ و هم افزا ديدم که مي کوشد روزآمد و اثرگذار باشد و به تمام نيازهاي مخاطبانش پاسخ مناسب دهد . وي همچنين با اشاره به افزايش اثرگذاري ارتباطات ديجيتال گفت: براي يک موسسه مالي نظير بانک بسيار مهم است که ارتباط انساني با مشتريانش را از طريق ابزارها و روشهاي سنتي نيز حفظ کند، اما به هرحال بايد پذيرفت که امروزه استفاده از رسانه هاي اجتماعي يک انتخاب عملگرايانه و ناگزير است.
دکتر انريک ارديکس، از اساتيد برجسته علوم روابط عمومي، نيز در اين ديدار با اشاره به توسعه ابزارهاي ارتباطي با مخاطبان در عصر حاضر گفت: بسيار مهم است که متناسب با تنوع ابزارها، روش هاي ارتباط نيز توسعه يافته و براي هر کانال ارتباطي، متناسب با مختصات آن رسانه و مخاطبان آن، محتواي مناسب توليد شود.
وي با اشاره به اينکه استفاده از ابزارهاي جديد ارتباطي نظير شبکه هاي اجتماعي نيز بايد به گونه اي باشد که سطح اعتماد مشتريان را حفظ کند و مخاطب هيچ ترديدي در صحت و رسميت اطلاعاتي که از هر يک از کانال هاي ارتباطي سازمان دريافت مي کند، نداشته باشد.
گفتني است بازديد مديران انجمن بين المللي روابط عمومي از ايران از روابط عمومي بانک تجارت و ديدار با مدير عامل اين بانک همزمان با برگزاري يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي در تهران انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن