تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812182893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نادر شيمي با شکست حريفان خود در صدر جدول تکيه زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳ب.ظ)
نادر شيمي با شکست حريفان خود در صدر جدول تکيه زد موج - قم - تيم بسكتبال بانوان نادر شيمي قم در دومين سال حضور خود در ليگ دسته دوم كشور در آستانه صعود به ليگ برتر قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، تيم بسکتبال بانوان نادرشيمي قم در مرحله نيمه نهايي مسابقات بسکتبال بانوان کشور که در تهران برگزار شد توانست با شکست حريفان خود در صدر جدول قرار گيرد. اين تيم با شکست تيم هاي مازندران، تهران، مشهد که خود را مدعي اين گروه مي دانست با کسب شش امتياز و با قاطعيت در صدر جدول ايستاد.
اين تيم در دومين سال حضور خود در ليگ دسته دوم كشور در آستانه صعود به ليگ برتر قرار گرفته است.
تيم بسکتبال بانوان نادرشيمي قم كه با سرمربي گري فهيمه سعيدكيا در اين فصل نتايج درخشاني كسب كرده توانسته است طلسم عدم حضور ورزش هاي تيمي بانوان قم در مسابقات كشوري را بشكند.
اكثر اعضاي تيم نادر شيمي قم را بازيكنان بومي تشكيل مي دهند كه اين امر نقش موثري در توسعه و همگاني كردن اين ورزش مفرح و زيبا در استان به دنبال خواهد داشت و از طرف ديگر حمايت و پشتيباني شركت نادر شيمي از اين تيم عامل موفقيت ان بوده است و نويد بخش حركت هاي نو در عرصه ورزش بانوان استان مي باشد.
به اين مناسبت گفت و گويي با مدير عامل باشگاه، كاپيتان و چند نفر از ديگر بازيكنان اين تيم انجام شده است كه در پي مي آيد:
مدير عامل شرکت نادر شيمي گفت: با توجه به اينکه اين تيم براي دومين سال به ليگ دسته 2 اعزام شده است اميد است با حمايت مسوولين امر و پتشکار کادر فني و بازيکنان، قهرمان اين دوره از مسابقات قرار گيرد.
محسن نادري افزود: طي برنامه ريزي صورت گرفته اميد است در سال 95 علاوه بر اعزام تيم بانوان به ليگ دسته يک در بخش آقايان نيز در ليگ دسته يک کشور تيم اعزام نماييم.
كاپيتان تيم بسكتبال نادر شيمي قم ده سال است ورزش را آغاز كرده و 8 سال است كه به صورت قهرماني ورزش را دنبال مي كند. وي با اشاره به اينكه در ليگ بسكتبال بانوان كشور بازي مي كند، گفت: فعاليت ورزشي مانع پيشرفت تحصيلي نمي باشد
وي گفت: از خانم غالبي، مربي بسكتبال، كه تاثير زيادي در پيشرفت ورزشي من داشت و همچنين خانواده ام كه حامي ام در زمينه ورزشي بوده اند، تشكر مي كنم.
فائزه وفايي گفت: با حمايت هاي آقاي نادري، مدير تيم، كه براي اين تيم تلاش بي وقفه اي داشت و با تمرينات مستمر از گروه خود صعود كرديم و براي قهرماني گام برداشته ايم و اميدوارم كه بسكتبال بانوان قم در كشور عرض اندام كند.
وي افزود: جا دارد از مربي توانمند و خوب مان خانم سعيد كيا كه زحمات زيادي براي اين تيم مي كشند، تشكر نمايم.
بهاره بني طالبي ديگر بازيكن نادر شيمي گفت از سال 1372 ورزش را شروع كردم و بسكتبال را از سال 74 به صورت آماتور و حرفه اي دنبال كردم.
وي با اشاره به اينكه از شهركرد به عنوان مهمان به تيم نادر شيمي قم دعوت شدم گفت: فعاليت ورزشي مانع از پيشرفت تحصيليم نشده است و هم اكنون آموزگار مقطع ابتدايي مي باشم.
بني طالبي همچنين با اشاره به اينكه در طول دوران ورزشي ام مربيان زيادي براي پرورش استعداد من زحمت كشيده اند، گفت: جا دارد از تمام مربيان و خانم شهلا رفيعي كه از بزرگ ترين مربيان ايران هستند و در پيشرفت بسكتبال واقعا موثر بوده اند، تشكر كنم.
وي گفت: پدر و مادرم مشوق من در ورزش بودند و اينك همسرم نيز مرا در حركت به سوي ورزش تشويق مي كند.
بني طالبي گفت در حال حاضر آقاي نادري، مدير عامل و اسپانسر نادر شيمي، تلاش مي كند تا اين تيم به رتبه هاي بالاي جدول و قهرماني دست پيدا كند. وي گفت از مسوولان تقاضا دارم از مدير تيم نادر شيمي كه براي پيشرفت اين تيم تلاش فراواني كرد قدرداني شايسته اي انجام دهند.
وي گفت: در قم كمي در جريان ورزش هاي تيمي بانوان كم كاري مي شود و بيشتر حركت هاي انفرادي مد نظر است.
همچنين مليكا وكيلي، ديگر بسكتباليست نادر شيمي، گفت: 10 سال كه ورزش را دنبال مي كنم و 8 سال است در رشته بسكتبال فعاليت دارم.
بني طالبي با اشاره به اينكه فعاليت هاي ورزشي اش نه تنها مانع پيشرفت نشده، بلكه باعث شور و انگيزه شده است، گفت: خانواده و مربيانم نقش بسزايي در موفقيت ورزشي ام داشتند. وكيلي با اشاره به اينكه در گذشته چون اسپانسري از تيم حمايت نمي كرد بازيكنان انگيزه لازم را نداشتند، گفت: تيم بسكتبال نادرشيمي در اين دو سال حركتي رقم زده كه خدا را شكر باعث كشف استعدادهاي بسيار خوبي در بانوان شده است. وي گفت: در قم كمي در جريان ورزش هاي تيمي بانوان كم كاري مي شود و بيشتر حركت هاي انفرادي مد نظر است.
لازم به ذکر است اسامي تيم بسکتبال نادرشيمي به شرح ذيل است: مرجان هيربد، عطيه نادري، فائزه وفايي، سارا جعفري، محدثه فراتي، الهه جعفري، معصومه فرخي، بهاره بني طالبي، ندا ميرشکار، راضيه رحيمي، زينب واشيان، مليکا وکيلي.
مربي خانم فهيمه سعيدکيا، مدير فني دکتر فاطمه ضرغام، سرپرست خانم نسيبه نظري.

گزارش: حاجي رحيمي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن