تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815151334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کربکندی: حقیقی یک اشکال بزرگ دارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کربکندی: حقیقی یک اشکال بزرگ دارد




دروازه‌بان پیشین فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی دروازه‌بان شش‌دانگ ندارد.





خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان پیشین فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی دروازه‌بان شش‌دانگ ندارد.

رسول کربکندی درمورد شرایط دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: چند سالی است که دغدغه دروازه‌بانی داریم و متأسفانه در تیم ملی دروازه‌بان شش دانگ نداریم. بعد از جام جهانی حقیقی دروازه‌بان اول بوده اما او اشکال بزرگی دارد. حقیقی خیلی وقت است که بازی نمی‌کند و دروازه‌بانی هم فقط تمرین کردن نیست. یک دروازه‌بان باید بازی کند تا اشکالات احتمالی خود را ترمیم کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به این مسئله که کی‌روش اعلام کرده 4 دروازه‌بان فعلی تیم ملی به همراه رشید مظاهری آینده درواز‌‌ه‌بانی کشور هستند و این جمله به نوعی حمله دوباره به مهدی رحمتی است، خاطرنشان کرد: ممکن است این دروازه‌بان‌ها که کی‌روش نام برده در آینده بتوانند گلر اول تیم ملی شوند اما می‌دانیم که بیرانوند مانند حقیقی مدت‌ها است که بازی نمی‌کند.  مظاهری هم در 2 سال گذشته خوب کار کرده اما شرایط فیزیکی ایده‌آلی ندارد و کوتاه قد است.

کربکندی افزود: در این میان اگر اخباری در مسیر درست حرکت کند به خاطر فیزیک خوب و عکس‌العمل‌های مناسب می‌تواند دروازه‌بان اول تیم ملی شود. به هرحال هر کدام از دروازه‌بان‌های تیم ملی اشکالاتی دارند و کامل نیستند.

وی در مورد شرایط مهدی رحمتی و دعوت نشدنش به تیم ملی هم گفت: رحمتی در این مدت دروازه‌بان خیلی خوب بوده و در مورد اثرگذاری‌اش هم اصلاً‌ بحثی نیست اما کاری که با تیم ملی کرد غیر حرفه‌ای بود. مربی‌ای مانند کی‌روش برخلاف برخی مربیان وطنی روی اصولش پاییند است. در این بین خودِ کی‌روش باید جوابگو این باشد که چرا به رحمتی آماده اعتقادی ندارد.







تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن