تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده: جلوی تخریب ها گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
یک نماینده: جلوی تخریب ها گرفته شود




عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید:شورای نگهبان و وزارت کشور باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود.





خبرآنلاین: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید:شورای نگهبان و وزارت کشور باید به تخلفات انتخاباتی رسیدگی کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود.

حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی با اشاره به تخلفات انتخاباتی نامزدها خاطرنشان کرد: نمی دانیم به چه دلیلی تبلیغات انتخاباتی که قرار است اسفندماه برگزار شود از یک سال گذشته آغاز شده و فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی افزود: درانتخابات های گذشته همواره شاهد این بودیم که حداکثر شش ماه قبل از انتخابات ، کشور حالت انتخاباتی به خود می گرفت و مباحث انتخابات مطرح می شد، اما در این دوره حال و هوا طور دیگری است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار کرد: در حال حاضر، طیف های مختلف جلسات بسیاری را در کشور در رابطه با انتخابات  برگزار کرده و می کنند  که اکثر  این جلسات و کیتینگ های سیاسی از نظر شورای نگهبان، وزارت کشور و قانون انتخابات، تخلف انتخاباتی محسوب می شود که رسما یک سال قبل از انتخابات عده ای بروند برای انتخابات تبلیغات کنند و در این تبلیغات برای جذب رای، دست به تخریب نمایندگان و رقبا زد وعملکرد مجلس را زیر سئوال ببرند در حالی که همه این حرکت ها، تخلف انتخاباتی است

وی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان و وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم هستند باید به این تخلفات رسیدگی کننده و به متخلفان تذکرداده و روی این موضوع حساسیت لازم را به خرج دهند.







تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن