تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812853825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سيما به «پشت بام تهران» رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۴۱ب.ظ)
معاون سيما به «پشت بام تهران» رفت موج - معان سيما امروز ميهمان عوامل توليد مجموعه «پشت بام تهران» بود.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بازديد مدير شبکه يک، مدير کل امور نمايشي سيما و مدير فيلم و سريال شبکه يک، پور محمدي را همراهي کردند.
معاون سيما با حضور در صحنه اي که ثريا قاسمي و کامبيز ديرباز در آن نقش آفريني مي‌کردند از زحمات عوامل اين ملودرام قدرداني کرد. وي در گفت و گو با خانم قاسمي از ايامي ياد کرد که در راديو همکار بودند.
زينب تقوايي، تهيه کننده مجموعه، در اين بازيد با تقدير از عوامل مجموعه «پشت بام تهران» از سختي‌هاي کار سخن گفت و تاکيد کرد سختي‌هاي کار با توجه به تصويربرداري‌هاي شبانگاهي دو چندان شده و گروه توانسته‌اند تعامل خوبي با يکديگر برقرار کنند.
گفتني است مجموعه «پشت بام تهران» همچون کارهاي ديگر نعمت‌الله يک ملودرام اجتماعي است که بر تاثيرات مثبت و منفي فضاي خانواده بر فرزندان مي‌پردازد؛ تاثيراتي که ممکن است باعث سرخوردگي، آشفتگي يا رستگاري فرزندان شود. کنش و واکنش‌هاي روابط خانوادگي در اين سريال زياد است و داستان‌هاي ديگري نيز در کنار اين محور اصلي روايت مي‌شود.
کامبيز ديرباز، آزاده صمدي، ثريا قاسمي، ليندا کياني، بهزاد فراهاني، سام درخشاني، کريم اکبري مبارکه، خسرو شهراز، عليرضاآرا، نويدخداشناس، علي صالحي، مجيد واشقاني، انديشه فولادوند و لعيا زنگنه در اين مجموعه ايفاي نقش مي‌کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن