تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضايتي برخي شهروندان از «وضعيت شماره‌دهي» بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
موج گزارش مي دهد؛ نارضايتي برخي شهروندان از «وضعيت شماره‌دهي» بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد موج - خرم آباد - يکي از مهم ترين مسائلي که موجب نارضايتي شديد مردم از بيمارستان شهيد رحيمي شده است، ضعف سيستم نوبت‌دهي براي پزشکان متخصص و همچنين معطلي بيمار براي پاسخ‌گويي از سوي اپراتور مربوطه در بيمارستان است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، در حالي که امروزه با پيشرفت تکنولوژي و آمدن دستگاه نوبت دهي به اکثر بيمارستان ها حتي در بهداري ها نوبت گرفتن بيماران و همچنين وقت پرسنل بيمارستان و بيماران مديريت مي شود و کمتر براي گرفتن نوبت بيماران دچار دردسر مي شود و حتي در برخي موارد سيستم نوبت دهي اينترنتي هم شده است اما مردم لرستان بايد براي نوبت دهي در بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد ساعت 4 صبح در بيمارستان در صفوف طولاني منتظر بمانند.
يکي از مهم ترين مسائلي که موجب نارضايتي شديد مردم در اين بيمارستان شده است، ضعف سيستم نوبت‌دهي براي پزشکان متخصص و همچنين معطلي بيمار براي پاسخ‌گويي از سوي اپراتور مربوطه در بيمارستان است.
در حالي که بيمار و همراهانش در سخت ترين شرايط روحي ممکن قرار دارند، و احتمال هرگونه پرخاشگري و واکنش هايي از اين قبيل در اينگونه افراد امکان پذير است، متاسفانه پروسه پذيرش بيماران در اين بيمارستان به سختي صورت مي گيرد.
يك شهروند خانم که براي مراجعه به پزشک متخصص در بيمارستان شهيد رحيمي حضور دارد مي‌گويد: «از ساعت 5 بامداد اينجا هستم تازه شايد شماره گيرم نيايد!»
خانم دالوند يكي از افرادي است كه از يكي از روستاهاي روستاهاي بخش زاغه به اين بيمارستان مراجعه كرده است. او مي‌گويد: من از ۶و نيم صبح حركت كرده‌ام تا بتوانم ساعت ۸ در بيمارستان باشم. از الان تا ۴ و نيم بعد از ظهر بايد منتظر باشم تا شانس ويزيت 2 دقيقه‌اي از سوي پزشك متخصص را پيدا كنم.
منير رومياني از شهروندان خرم آبادي در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نوبت‌گرفتن براي پزشك متخصص در بيمارستان شهيد رحيمي خيلي سخت است و معطلي دارد؛
خانم مريدي يكي ديگر از مراجعان اين بيمارستان است. مي‌گويد: من شهر نورآباد آمده‌ام و خودتان حساب كنيد ساعت چند حركت كرده‌ام تا ۷ اينجا باشم. برگشتن به شهر و مراجعه دوباره به بيمارستان واقعاً طاقت‌فرساست. ترجيح مي‌دهم در همين بيمارستان يا جاي ديگر خودم را سرگرم كنم تا نوبتم شود.
آقاي رضايي ديگر هم استاني مي گويد من از پلدختر آمده‌ام. به دليل قيمت بالاي ويزيت در مطب پزشكان مجبورم سختي حضور در بيمارستان را تحمل كنم. ۹ ساعت بايد براي ويزيت منتظر بمانم. اگر زمان ويزيت در روز قبل با تلفن هماهنگ مي‌شد مطمئناً كمك بسياري به من مي‌شد كه با مشكلات زياد و با وجود بيماري ۹ ساعت منتظر نمانم.
اميدواريم مسوولان مربوطه با تدابيري که براي نوبت دهي در اين بيمارستان مي انديشند، بيماران بتوانند از خدمات بيشتري در اين بيمارستان بهره مند شوند.

گزارش: فاطمه کردعليوند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن