تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل پخش شعار علیه هاشمی از تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دلیل پخش شعار علیه هاشمی از تلویزیون




معاون پارلمانی دانشگاه آزا در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.





پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام علی عسگری گفت: آیت الله سیدحسن خمینی سرمایه برزگی است و نام و متکب امام را نمایندگی می کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن آقا در کنار آقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.

حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در رابطه با کاندیداتوری خود گفت: هم دوستان مشهد و هم بسیاری از مجموعه ها در تهران اصرار به کاندیداتوری من دارند، البته ما باید با آیت الله هاشمی در رابطه مشورت کنیم.

وی افزود: اگر آیت الله هاشمی نظرشان این باشد که ثبت نام کنم، کاندیدا می شوم.

عسگری با اشاره به دور قبلی انتخابات مجلس گفت: برخی از جریان ها دور قبلی انتخابات را تحریم کرده و موجب شدند، برخی افراط گرایان هتاک که امروز دور برداشته اند، بتوانند از مشارکت حداقلی مردم سوء استفاده کنند، آنها امروز هم به دنبال چنین هدفی هستند.

وی در رابطه با کاندیداتوری احتمالی محسن هاشمی گفت: آقا محسن دور قبل هم قصد کاندیداتوری داشتند اما پس از مشورت با مادرشان، در انتخابات ثبت نام نکردند، با این حال امسال احتمال دارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین فاطمه هاشمی نیز ممکن است کاندیدا شود.

عسگری در پاسخ به سئوالی در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان گفت: همراهی ایت الله هاشمی، آقای ناطق و سیدحسن اقا بایکدیگر که پیروزی اقای روحانی را با تدبیر خودشان رقم زدند، باعث نگرانی تندروها شده است.

وی افزود: در صورتی که این بزرگواران در انتخابات خبرگان حضور پیدا کنند، اثر گذاری بسیاری خواهند داشت.

عسگری اضافه کرد: این سه بزرگوار برای مردم و کشور مایه امید هستند.

وی در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.

عسگری گفت: آیت الله سیدحسن خمینی سرمایه برزگی است و نام و متکب امام را نمایندگی می کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن آقا در کنار آقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.






تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن