تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكليف واليبال و آناستازي امروز روشن مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تكليف واليبال و آناستازي امروز روشن مي‌شود؟
داورزني قول داده بود كه تكليف نيمكت تيم ملي را براي شركت در مسابقات انتخابي المپيك تا پايان هفته مشخص كند، اما هنوز اتفاق خاصي رخ نداده و همه در انتظار تصميم فدراسيون واليبال هستند.
نویسنده : دنیا حیدری 


داورزني قول داده بود كه تكليف نيمكت تيم ملي را براي شركت در مسابقات انتخابي المپيك تا پايان هفته مشخص كند، اما هنوز اتفاق خاصي رخ نداده و همه در انتظار تصميم فدراسيون واليبال هستند.
افشاردوست، دبير فدراسيون و خوش‌خبر، سرپرست تيم ملي در لهستان هستند تا با گزينه‌هاي احتمالي جانشيني كواچ، مذاكره و برنامه‌هاي آنها را دريافت كنند اما فدراسيون بين دو گزينه گير كرده و داورزني همچنان همه را به صبوري براي اتخاذ بهترين تصميم دعوت مي‌كند.
 
هيچ گزينه‌اي قطعي نيست
دوشنبه بود كه داورزني، رئيس فدراسيون واليبال از توافق با لوزانو و سيچلو خبر داد البته اين را هم گفت كه مذاكره با آناستازي ادامه دارد. آناستازي گزينه اول فدراسيون است، اما مشكل زمان حضور او در ايران، ‌كار را سخت و شانس لوزانو را بيشتر كرده است، فدراسيون مي‌خواهد سرمربي جديد نيم‌فصل دوم واليبال را شاهد باشد اما شرايط كاري آناستازي اين اجازه را نمي‌دهد. اما هنوز پرونده آناستازي بسته نشده و داورزني و هيئتي كه مسئوليت بررسي را برعهده دارند، اميدوار هستند در جلسه امروز بتوانند به آنچه مي‌خواهند برسند و آناستازي را جايگزين كواچ كنند. اگر اين اتفاق رخ ندهد، لوزانو گزينه محتمل است. با وجود اين داورزني چندين مرتبه تأكيد كرده كه هنوز قراردادي با هيچ مربي‌اي امضا نشده: «با لوزانو به عنوان يكي از گزينه‌ها مذاكره كرديم. در واقع مذاكرات رسمي با آناستازي از ديروز آغاز شده و بعد از آنكه افشاردوست و خوش‌خبر با مدير برنامه‌هاي آناستازي صحبت كردند، امروز با خود او جلسه خواهند داشت، بايد از شتابزدگي بپرهيزيم. هنوز با هيچ گزينه‌اي به توافق نهايي نرسيديم و مشغول مذاكرات و بررسي شرايط گزينه‌هايمان هستيم. از آن گذشته ما هم شرايطي داريم كه بايد آنها بپذيرند. تا پايان هفته بعد از بررسي گزارش نمايندگانمان سرمربي تيم ملي را انتخاب مي‌كنيم.»
 
مذاكرات ايران و لوزانو جدي شد
افشاردوست و خوش‌خبر يك‌شنبه در نخستين روز حضورخود در لهستان در نشست‌هايي جداگانه و مشترك با رائول لوزانو و خوان سيچلو ديدار و گفت‌وگو كردند و برنامه‌هاي آنها را براي هدايت تيم ملي واليبال ايران دريافت و بررسي كردند. پس از آن هيئت دو نفره فدراسيون در دومين روز حضور خود در اين كشور راهي شهر رادوم شدند و از نزديك تمرينات و بازي تيم لوزانو را تماشا كردند. افشاردوست، ‌دبير فدراسيون واليبال ايران مي‌گويد كه با تاكتيك تمريني اين مربي آشنا شده است.
   
ناهار كاري با مديربرنامه‌هاي آناستازي
اما هنوز آناستازي گزينه اصلي فدراسيون است و افشاردوست و خوش‌خبر در صدد هستند مشكل او را حل كنند. مشكل اين است كه زمان حضور آناستازي در ايران با محاسباتي كه فدراسيون در نظر دارد، نمي‌خواند. فدراسيون خواستار اين است كه سرمربي جديد نيم فصل دوم واليبال را از نزديك شاهد باشد تا بهترين تصميمات را در انتخاب‌هايش بگيرد اما اين زمان با برنامه كاري آناستازي نمي‌خواند و اگر اين مشكل حل شود، بدون شك او جايگزين كواچ خواهد بود. بعد از ناهار كاري كه هيئت دو نفره فدراسيون فوتبال ايران با مديربرنامه‌هاي اين مربي داشتند، امروز با خود اين مربي ديدار و گفت‌وگو مي‌كنند.
  
واليبال در انتظار يك تصميم
داورزني رسانه‌ها را به صبوري دعوت مي‌كند، اما زمان در حال گذر است. فدراسيون سعي دارد بهترين تصميم را بگيرد و اميدوار است در جلسه امروز با آناستازي بتواند مشكل زمان را حل كند. با وجود اين لوزانو را هم از دست نداده تا اگر آناستازي رد شد، روي سرمربي رادوم سرمايه‌گذاري كند: «متأسفانه زماني كه آناستازي مي‌تواند به ايران بيايد مناسب ما نيست و در نظر داريم تمرينات را زودتر شروع كنيم. بنابراين اولويت ما لوزانو است و اگر در روزهاي آينده آناستازي بتواند شرايط خود را تغيير دهد، تصميم نهايي را مي‌گيريم. با توجه به مذاكراتي كه صورت گرفت زوج لوزانو و سيچلو در اولويت است و توافقات اوليه نيز در اين باره صورت گرفته است. ما مذاكرات را ادامه مي‌دهيم تا به توافقات نهايي دست پيدا كنيم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن