تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813215606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف دومين محموله مواد مخدر در خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۱ب.ظ)
کشف دومين محموله مواد مخدر در خراسان رضوي موج - فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت: با کشف 300 کيلوگرم حشيش و 46 کيلوگرم ترياک، دومين محموله مواد مخدر در خراسان رضوي کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار بهمن اميري مقدم گفت: تيم‌هاي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي در عملياتي گسترده و نفوذي دو محموله مواد مخدر به وزن بيش از نيم تن کشف کردند.
وي افزود: در مرحله نخست اين عمليات، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتي مشترک با ماموران انتظامي «بجستان» خودروي پژوي حامل مواد افيوني را توقيف و يکي از سوداگران مرگ را در عمليات تعقيب و گريز به هلاکت رساندند.
اميري مقدم افزود: اشرافيت اطلاعاتي پليس در پيگيري اين پرونده، به سرنخ‌هايي رسيد که حاکي از قاچاق دومين محموله مواد مخدر به فاصله چند ساعت از کشف مواد مخدر در محور بجستان بود.
ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي بلافاصله در مسير قاچاق اين محموله که از استان‌هاي جنوبي کشور و از طريق محورهاي مرزي به سمت مشهد در حرکت بود کمين کردند.
اين مقام انتظامي گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي در عملياتي مشترک با ماموران انتظامي شهرستان «خواف» خودروي سمند حامل مواد مخدر را در اقدامي غافلگيرانه توقيف و در بازرسي از اين خودرو 300 کيلوگرم حشيش و 46 کيلوگرم ترياک کشف شد.
فرمانده انتظامي خراسان رضوي در ادامه گفت: در اين عمليات راننده و سرنشين سمند به همراه راننده دو خودروي سواري پژو 405 که راه پاک کن بودند دستگير شده‌اند و تحقيقات پليسي ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن