تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813207275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 199 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کشف 199 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ازکشف 199کیلوگرم تریاک و هلاکت یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به مشهد خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ بهمن امیری مقدم گفت: به دنبال کسب اطلاعات مبنی بر قاچاق محموله های مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به خراسان رضوی و انتقال آن به مشهد تحقیقلات گسترده پلیسی شروع شد.


وی افزود: با شناسایی عاملان اصلی قاچاق و آگاهی از برنامه آنها پلیس برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در کیلومتر 30 جاده بجستان - فیض آباد وارد عمل شد اما دو سوداگر از محل متواری شدند.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات تعقیب و گریز ماموران اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به سمت خودروی حامل مواد مخدر کردند لذا یکی از سوداگران مرگ، زخمی و خودرو متوقف شد.


وی گفت: دو متهم نیز دستگیر شدند اما فرد مجروح که به مرکز درمانی انتقال یافته بود با وجود اقدامات پزشکی جان خود را از دست داد.


سردار امیری مقدم افزود : در بازرسی از این خودرو سواری 199 کیلوگرم تریاک و دو کیلوگرم حشیش کشف شد و تحقیقات گسترده برای دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.


بجستان در فاصله 289 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.


انتهای پیام/ش



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کشف 35 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میانه
پليس نماد نظم و عدالت در جامعه
کشف بیش از 10 كيلوگرم موادمخدر در شهرستان كوار
كشف بيش از 134 كيلوگرم ماده مخدردرپوشش بار روغن





۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن