تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقاي زنجاني، زنگنه موتورسواري هايش را کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۶ب.ظ)
آقاي زنجاني، زنگنه موتورسواري هايش را کرده است موج - بابک زنجاني در هفتمين جلسه بررسي به جرائمش وقتي فهرستي از اموالش که قرار است به عنوان بازپرداخت بدهي به وزارت نفت بدهد را خواندند، اعلام کرد که دوست ندارد 4 ماشين، 2 موتورسيکلت و انگشترش را به وزارت نفت بدهد.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک زنجاني که اين روزها در حاشيه امن دادگاه هر آنچه در دل دارد را بي پروا به زبان مي راند در هفتمين جلسه بررسي به جرائمش وقتي فهرستي از اموالش که قرار است به عنوان بازپرداخت بدهي به وزارت نفت بدهد را خواندند، در کمال وقاحت اعلام کرد که دوست ندارد 4 ماشين، 2 موتورسيکلت و انگشترش را به وزارت نفت بدهد چون او نمي خواهد که زنگنه سوار ماشينش بشود و حاضر است آنها را بسوزاند ولي به نفت ندهد.
بله، معلوم است که چرا زنجاني با چنين حجمي از بغض و کينه درباره شيخ الوزاري نظام اسلامي سخن مي گويد، چون او بود که دومينوي فروپاشي امپراطوري زنجاني را کليد زد. بابک حق دارد که به خود بپيچد، چون هيچگاه فکرش را هم نمي کرد که روزي ممکن است کسي بتواند او را از کاخ چندصد ميلياردي اش پايين بکشد. او اين قدر احساس قدرت مي کرد که سه وزير و رئيس کل بانک مرکزي دولت قبل را در يک سو مي نشاند و خود در سويي ديگر مي نشست.
اين موضوع جاي سوال دارد که چگونه ظرف کمتر از 3 سال او از يک کارخانه دار معمولي بدل مي شود به يک سوپر ميلياردر که از فرط غرق شدن در پول نمي داند آن ها را چگونه خرج کند و هم ازاين رو لوستر يک و نيم ميلياردي و دفتري چهار ميلياردي تجهيز مي کند. ساعت طلاي 100 ميليوني به دست مي بندد و موتورسيکلت هاي فوق لوکس سفارش مي دهد.
بابک حق دارد از شدت ناراحتي هرچه از ذهنش مي گذرد بگويد و به مصداق ضرب المثل «کافر همه را به کيش خود پندارد» به راحتي به ديگران اتهام بزند. زنجاني خوب است بداند، بيژن زنگنه در حاليکه بيش از 2 سال از دوره جديد وزارتش در نفت مي گذرد همچنان با همان اتومبيل رنو مگان سفيد رنگ خودش به پولسازترين وزارتخانه کشور مي آيد و مي رود. تنها فرقش اين است که حالا راننده دارد تا در زماني که در ترافيک مي ماند کارتابل هاي وزارتخانه اش را رسيدگي کند، مبادا لحظه اي از وقتش به بطالت بگذرد.
خوب است زنجاني بداند حقوق زنگنه براي تصدي وزارت نفت، همان حقوقي است که دانشگاه خواجه نصير بابت عضويتش در هيئت علمي اين دانشگاه به او مي دهد. زنجاني بهتر است بداند بيژن زنگنه در جيب هايش را محکم دوخته و هم از اين رو زبانش چون تيغي آخته جريان هاي فساد را تهديد مي کند. بابک بهتر است بداند بيژن زنگنه، موتورسواري هايش را کرده، نه امروز بلکه 30 سال پيش در عمليات هاي والفجر و کربلا، وقتي وزير جهاد سازندگي بود و در ستاد جنگ جهاد، شب را به روز مي دوخت و خاکريز مي زد و پل مي ساخت و پروژه هاي ساخت موشک را رهبري مي کرد.
بابک بهتر است بداند، انگشتان زنگنه فقط به همان انگشتر نقره عقيق تبرک شده در نجف عادت دارد و زينت دستانش تسبيح کوچک سبزرنگي است که با آن ذکر فاطمه (س) زمزمه مي کند. بابک بهتر است بداند اگر او مالک 22 ميليارد پول نقد خودش است، زنگنه، وکالت مديريت بيش از 500 ميليارد دلار بيت المال را در کارنامه دوران 24 ساله وزارتش دارد و يک سنتش را خود نخواسته است.
هنوز نامه تاييد آيت الله هاشمي شاهرودي بر پاکدستي شيخ الوزرا از يادها نرفته است. بابک بهتر است به فکر روزهاي آينده خودش باشد چون بايد به ساحت دادگاه مدارکي محکمه پسند ارائه کند تا ثابت کند «آسمان زر نريخته به سرش»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن